• Anonym (Hoppla!)

Vad attraheras du, kvinna, först av?

Första intrycket är viktigt och vad är det du lägger märke till först, som du vet att du tänder till på om det är den rätta vad det nu kan vara.

När du sitter på bussen och det glider in en kille som har det där rätta leendet. Skriv gärna och berätta. Det ska bli kul att få se resultatet!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad attraheras du, kvinna, först av?
  • Anonym (2016)
    Anonym (Heta nätter) skrev 2024-06-30 13:05:02 följande:
    Inte till hundra % men är enligt min erfarenhet förvånansvärt tillförlitligt. En kille med ett index på 0,85 är med stor sannolikhet bättre utrustad än en kille med 0,95
    Väldigt intressant haha. Stämmer rätt bra på mig själv också. Måste nog räkna ut den exakta kvoten :)
    Indikerar det bara längd? Eller även tjocklek?
  • Anonym (Heta nätter)
    Anonym (2016) skrev 2024-06-30 13:13:55 följande:
    Väldigt intressant haha. Stämmer rätt bra på mig själv också. Måste nog räkna ut den exakta kvoten :)
    Indikerar det bara längd? Eller även tjocklek?
    Enligt min erfarenhet är det i första hand längd som indikeras och det stämmer med en intressant artikel i ämnet.

lustfyllt.se/dejting/stora-hander-stor-kuk-penis/
  • Anonym (Anonym)

Män som ser ut att vara starka. Bredaxlade stora händer, breda käkpartier, korthåriga/rakade, män som ser ut att vara manliga, jag tycker det är fint med blåa ögon.

• Anonym (2016)
    Anonym (Heta nätter) skrev 2024-06-30 13:21:17 följande:
    Enligt min erfarenhet är det i första hand längd som indikeras och det stämmer med en intressant artikel i ämnet.

lustfyllt.se/dejting/stora-hander-stor-kuk-penis/
    Spännande läsning!
    Stämmer bra på mig. Räknade ut att jag ligger på en kvot på 0,86 :)
  • Anonym (Rob)

Humor leder alltså.  Då borde Henrik Dorsin vara man of the year.

• Anonym (Rob)

Ögon har jag heller aldrig förstått.  Ska de va stora/små eller blå/bruna ?   Tjejer har väldigt diffusa kriterier. Man får en känsla av att ni egentligen inte vet vad ni vill ha...

• Anonym (Rob)

Ett leende . Ska det se ut som Joker i batman eller D:et ?

• Anonym (Kroppsspråk/utstrålning)
    Anonym (Rob) skrev 2024-06-30 13:55:06 följande:

Humor leder alltså.  Då borde Henrik Dorsin vara man of the year.

...Skulle inte säga nej till honom så...
  • Anonym (Man)
    Anonym (Rob) skrev 2024-06-30 13:57:25 följande:

Ögon har jag heller aldrig förstått.  Ska de va stora/små eller blå/bruna ?   Tjejer har väldigt diffusa kriterier. Man får en känsla av att ni egentligen inte vet vad ni vill ha...

Kan det vara så enkelt att kvinnor tycker olika? Kvinnor har inte hemliga kongresser där dom bestämmer vad alla ska tycka. Däremot finns det såklart vissa generella egenskaper som dom flesta kvinnor gillar och attraheras av.
Svar på tråden Vad attraheras du, kvinna, först av?