Siripiri skrev 2024-08-01 23:28:27 följande:
Jag är likadan 😅😂 Ens kompisar är sådär ba ? ha kul ?. Men dem har inte ADD och kontrollbehov. Kan jag försöka kontrollera något som kommer jag försöker göra de. Själv fick man ägglossningsont en dag senare i helgen än trott, så chansen att få en pojke sjönk kanske lite (om det nu ens går att styra, men värt ett försök). Kände lite konstiga stickningar i livmodern igår som jag tror att jag inte brukar ha under lutealfasen men man blir så himla mycket uppmärksam nu när man vill ha ett plus. Minsta lilla ? symptom ? får en att reagera 🙃
Känner igen mig så mycket i det du skriver!!
Jag har haft den typiska äl-smärtan igår och idag men negativt ältest igår (ska ta nytt snart så hoppas på utslag då).
Men till något deppigt. Igår uttryckte min man att han bara tänker på att det kanske kan bli bebis om han kommer så han har börjat känna press. Just idag känner jag att jag vill lägga ner hela bebisverkstaden efter denna månad om han känner så. Han blir pressad och kan inte ens bli hård. Blir negativt laddat. Får hoppas på ett mirakel denna månad känns det som. Vi hade sex för 3 dagar sedan senast.