• Anonym (Nyfiken Kille 28 år)

Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?

Vet att de finns liknande trådar men tycker det är intressant.

Jag själv en 28 årig kille tycker kvinnor är vackrast mellan 30-50

vilken ålder tycker ni kvinnor mellan 25-50 År att män är som snyggast? Och varför?

skirv gärna eran egen ålder också i kommentarerna.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?
  • Anonym (C)

I den ålder då de tar hand om sina kroppar och sin hälsa.

• Anonym (Kvinna36)

Det beror på hur gammal man själv är. Jag gillar ju inte riktigt samma typ av utseende nu som jag gjorde när jag var 20, nu gillar jag ju såklart killar som ser äldre ut. Jag kan objektivt såklart tycka att en 20-åring ser bra ut också men det är inte så att jag tänder på en 20-åring nu. 

Min sambo är iförsej 3 år yngre än jag men hade jag varit typ 15- 20 och träffat honom nu hade jag säkert tyckt att han såg ut som en gubbe och alldeles för gammal för mig. 

Just nu tyckte jag väl att män som är ungefär 30-45 ser bäst ut. Men skulle inte sagt samma sak när jag var 20. 

• Anonym (Enligt forskning)
    Anonym (Kvinna36) skrev 2024-08-01 17:16:07 följande:

Det beror på hur gammal man själv är. Jag gillar ju inte riktigt samma typ av utseende nu som jag gjorde när jag var 20, nu gillar jag ju såklart killar som ser äldre ut. Jag kan objektivt såklart tycka att en 20-åring ser bra ut också men det är inte så att jag tänder på en 20-åring nu. 

Min sambo är iförsej 3 år yngre än jag men hade jag varit typ 15- 20 och träffat honom nu hade jag säkert tyckt att han såg ut som en gubbe och alldeles för gammal för mig. 

Just nu tyckte jag väl att män som är ungefär 30-45 ser bäst ut. Men skulle inte sagt samma sak när jag var 20. 

Det finns forskning på att kvinnor som åldras förändrar sin smak för män. Deras smak följer ofta männens ålder någorlunda fram till 45. En man är mer statisk i vad han attraheras av utseendemässigt.
  • Anonym (Anna)

Kvinna 43 år.

Jag röstade på 40-45. Men det finns snygga 60-åringar och snygga 18-åringar också. 
    Jag borde kanske valt 45-50, eller 50-55 om det funnits. Tycker åldrande är fint. Även på kvinnor. 

• Fjäril kär

Jag är 47 och föredrar män kring 55- 60 +, då finner jag dom mest attraktiva.   

• Anonym (Suck)

Jag tycker oftast att män tunt min egen ålder är attraktiva, dvs det följer med mig medan jag själv åldras. 

attraheras inte av mkt yngre eller mkt äldre och har aldrig gjort.

• Anonym (Em)

Jag är 40 och skulle säga att killar som är ca 5-8 år yngre är snyggast. För 10 år sen föredrog jag oxå killar som va 5-8 år yngre än mig. Så det ändras ju med min ålder. 

• Anonym (S)

25-35, något individuellt. Vissa ser ut som gubbar redan
    vid 30. 

Svar på tråden Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?