Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
ASMR på Spotify går just att se med video, inte bara ljud. Barnen har på sig hörlurar och börjar titta och sen efter en stund orkar de inte hålla ögonen öppna och somnar.
På så vis. Finner det bara så fascinerande, hur en del klarar av att bli trötta och somna till ljud och röster. Här är det precis tvärtom, att man behöver ha det så tyst som möjligt och inte ens kan höra sina egna andetag utan att bli distraherad från avslappning.
Så du föredrar röster mest då? Har det hänt att du drömt om det du lyssnade på innan du somnade? Bara av nyfikenhet.
Hur känner du inför att titta massagevideor och liknande? Att se när någon blir kliad på ryggen känns också mysigt och man riktigt njuter, även om det är någon annan som mottar beröringen.
Vet inte, brukar väldigt sällan komma ihåg drömmar. Ibland kan jag vakna av tex en känsla av ledsamhet eller att jag faktiskt gråter men vet absolut inte varför.
Aldrig kollat på massagevideos etc så det vet jag inte om jag skulle kunna leva mig in i på det viset.