-
Förr eller senare blir den väl bra, är det frusen skuldra kan det ju dröja.... men periodvis känns det redan bättre.Eurydike skrev 2025-07-12 16:49:38 följande:Hoppas det löser sig med armen/axeln och att övningarna hjälper! 💪 -
Träffade älsklingen igår äntligen. 2 månader sedan sist. Mös, fick massage, åt gott, satt ute på kvällen och njöt av vädret. Kollade på film, kom i säng alldeles för sent. Njöt av en lugn morgon innan han skjutsade mig till tåget.
Nu på eftermiddagen har jag varit hos naprapaten igen och behandlat min bråkiga vänsterarm med dryneedling och laser så nu är den tokstel men imorgon blir det bättre. -
Väntar på att älsklingen ska komma. Imorgon bitti ska vi till Tyresta By och sedan gå hem, via brandområdet. Tänk att det redan gått 26 år sedan det brann.
-
Varit på Gröna Lund med barnen efter jobbet. Ont i fötterna nu, men skoj hade vi och inget tjafs alls... så mysigt... annars är det sällan att vi kan hitta på något utan att det blir en massa strul och tjafs så jag får njuta när det går.
-
Ja, insåg att vi faktiskt inte tjafsat sen de kom hem i söndags.... så nu har jag väl jinxat detEurydike skrev 2025-07-30 21:56:33 följande:Härligt att slippa tjafs och kul med Grönan! 😃
-
Underbar bild! Var i fjällen?Tobben skrev 2025-07-29 06:37:53 följande: -
Lagt in gurka, tvättat, skickat iväg barn plus cyklar till deras pappa, fixar på balkongen, städar... ska snart börja med pannbiffarna till kvällens middag. Sen potatismos, gräddsås och champinjoner. Kantarellerna i affären såg fruktansvärt trista ut, plus dyra. Har dock ingen möjlighet att plocka egna just nu så då fick det bli annan svamp.
-
Varit och träffat kusin plus barn och barnbarn samt min ena farbror som gör det årliga besöket i Sverige. Kusinens ena barnbarn var besviken över att jag inte hade med mig mina (de är jämnåriga).
Ätit alldeles för mycket mat, stuvade makaroner och pannbiff från igår... -
Varit på pilates idag för första gången och helvete vad jag är klen i bålmuskulaturen....
-
Joo.. blir mest frustrerad över att jag inte kan/orkar göra som man "ska" i alla rörelser pga för klen bålmuskulatur... men gissar på träningsvärk... och får se till att kunna gå på det passet även när barnen är hemma, eller börja träna hemma. Men det är ju så mycket annat som ska göras hemma...Eurydike skrev 2025-08-04 21:50:06 följande:Det låter som att det tog rejält! 💪