Svensson5 skrev 2024-08-24 07:16:17 följande:
Det va värst vad du läser in saker som jag inte har skrivit.
Jag skrev att det va ok om tjejen inte kan komma ibland , tex om man har druckit eller vad det nu är
och att jag själv inte har några problem att avbryta och kanske vänta tills dagen efter, eller så
Jag skrev inte heller att jag skulle dumpa någon i en relation
Men jag skulle inte inleda en relation med någon som inte kan komma.
Och jo jag tycker att man är porrskadad om man fejkar orgasmer, och håller man på så, så är det inte konstigt om man inte får ett så bra sexliv
Jag kan inte se vad som är farligt om du smeker dig själv? Ni har ju redan sex.
Jag har träffat iaf ett par kvinnor som gillar att man kommer i deras ansikte och mun, och att jag då har runkat sista stunden framför hennes ansikte.
Vad är det för farligt med det? Och nej det är inte jag som tycker att det är viktigt.
Det kanske jag skulle kunna göra men absolut inte under hot om att jag blir dumpad om jag inte gör det eller om jag inte lyckas komma när jag gör det. För det var exakt det du skrev, ordagrant: Jag skulle säga åt dig att smeka dig själv och känner du dig inte bekväm med det blir det dump.
Tycker det är väldigt obehagligt att se så på sex , att man ska göra saker bara för att man är rädd att bli dumpad annars, tror du sexet blir bra då? Skulle du vilja komma i nåns ansikte eller nått av det du beskrev om tjejen sa att hon dumpat dig om du inte känner dig bekväm med det?
Min sambo kände sig ju till exempel inte så bekväm med att runka framför mig när vi inte kunde ha samlag, då lät vi bli sex ett tag istället tills jag kunde ha det igen. Och det kommer antagligen bli likadant den här graviditeten. Han kommer lätt när vi har vaginalt samlag men jag försöker tänka mig in i en situation där jag skulle bli sur på honom eller hota att dumpa honom för att han inte kommer när jag suger eller runkar av honom eller när han runkar framför mig bara för att andra killar har gjort det eller för att jag tycker att killar ska kunna göra det. Kan verkligen inte se att det skulle hända.
Sex blir inte bra om man ska känna sig pressad att göra något , så är det helt enkelt. Och inte heller om man ska känna sig pressad att komma för annars blir partnern sur eller känner sig dålig. Det är ju i såna situationer kvinnor känner sig ?tvungna? att fejka.
Och ?det kan vara ok om tjejen inte kan komma ibland.. t.ex om hon har druckit? . Så hon måste redovisa en tillräckligt bra anledning annars är det inte ok för dig att hon inte kommer? Alltså jag hittar nästan inga ord.. det är inte ett speciellt sunt sätt att se på sex. Det är en sak att göra sitt bästa för att tjejen ska komma men det du beskriver är något annat.