• Anonym (Nyfiken H)

Hur känns vaginal penetration?

Hej! Är bara nyfiken! Har såklart frågat min sambo ett flertal gånger utan att ha fått något vettigt svar. Kanske så att hon inte riktigt kan förklara det. Men jag undrar fortfarande hur det känns för er kvinnor vid penetrerande vaginalt sex? 

har ni så mycket känsel där nere att ni känner allt? Varje kontur av penisen eller känner ni bara att där är något inne? Vad är det som är skönt vid stötandet? Är det att den är i er eller att vårt ?bäcken? möter ert? 

genuint nyfiken bara. Hoppas på vettig svar. 

• Svar på tråden Hur känns vaginal penetration?
  • Anonym (Natalie)
    Svensson5 skrev 2024-08-23 23:02:56 följande:

Jag har inte sagt att alla kommer hur lätt som helst.
    jag skrev att ca 50% av dem som jag haft en längre relation med har kommit av att bara ha penetrerade sex 

visst att du kanske kan fejka med ett fylleragg .
    En tjej eller kvinna som kommer på riktigt blir i regel helt vimmelkantiga och ögonen står i kors 

Så nej, det kan du inte fejka i längden, om nu din partner inte är svagbegåvad.

Det där verkar att vara något ni yngre och porrskadade håller på med.
    Det har hänt att de inte kan komma, om de någon ggn varit för onyktra tex , och det är helt ok för mig
    Då väntar man till dagen efter. 
    Inte konstigt att ni har ett dåligt sexliv när ni håller på sådär 

Kul för dig, jag hade aldrig legat med någon i längden , som inte kan komma
    Jag hade sagt åt dig att smeka dig själv och komma och väntat på dig.
    Hade du inte varit bekväm med det så hade det varit, dump 

Det är väldigt osexigt att bara komma i någon, då kan man lika gärna runka

Oj det kändes lite onödigt aggressivt. Jag är inte ?yngre?, jag är 35+ och väntar mitt fjärde barn. 

Och jo jag har fejkat flera gånger i en längre relation också för många år sen, han var inte svagbegåvad. Inget jag skulle göra igen däremot. 

Vilka är ?vi? som har ett dåligt sexliv? Sex handlar om mer än att bara komma, tråkigt att vissa inte kan förstå det. Vill du dumpa en tjej som har svårt att komma under sex så är det ditt val men skulle inte bli förvånad om någon fejkar om de lever under hot att bli lämnade om de inte lyckas komma. Hör du själv hur det låter? Det är en sak att försöka få tjejen att komma, det är såklart bra om du gör det men att kräva det på det sättet känns inte så bra.

?Sagt åt dig att smeka dig själv och om du inte känner dig bekväm med det hade det varit dump?. Så man ska göra saker i sängen som man inte känner sig bekväm med av rädsla för att bli dumpad annars? Funkar det för er så visst men jag är väldigt glad att inte alla män beter sig så. 

Jag kan säga på en gång att jag hade lämnat min sambo om han kom med såna hot eller ultimatum. Som tur är gör han inte det och jag har nog aldrig haft bättre sex än jag har med honom. 

• Anonym (Natalie)
    Anonym (Skönt) skrev 2024-08-23 23:31:06 följande:
    Vilken jäkla attityd du har.

Fejka orgasm har nog kvinnor gjort så länge kvinnlig orgasm har funnits i folks medvetande. Det är nog många män som blivit lurade, och du är inte immun mot att bli lurad, det är ingen av oss. Dags att kliva av din höga häst.

Själv har jag aldrig fejkat, jag har bara sagt att jag inte kan komma. Jag älskar sex och provar och gillar det mesta, är rätt öppensinnad. Men trots att jag njuter jättemycket så kommer inte sammandragningarna. Jag kommer inte av att smeka mig själv, jag kommer bara i duschen, ensam. Jag har försökt på andra sätt, men det har inte funkat. Skulle du alltså dumpa nån som är kåt, njuter och får dig att njuta, men som inte kan komma?

Håller med.. låter inte så trevligt att kräva att nån ska komma annars dumpar man. Tacksam att inte alla män är såna iallafall. Jag brukar bara komma ensam med vibrator men älskar sex med min sambo ändå. Sex handlar ju om mycket mer än bara att komma.
    Har fejkat när jag var yngre men det är inget jag skulle göra nu. 

Och att prata om att man är porrskadad, det är väl snarare män som tror att alla kvinnor kommer superlätt som är porrskadade isåfall. 

Och det där med att man måste känna sig bekväm med att smeka sig själv framför sin partner.. Under min förra graviditet fick jag inte ha sex (vaginalt samlag) på några månader pga komplikationer. Min sambo har svårt att komma av annat än samlag och vi provade att jag sög , runkade osv och att han höll på med sig själv också men det var jättesvårt för honom att komma fast jag vet att han inte har svårt om han håller på med sig själv ensam. Tänk om jag hade sagt att nu måste du runka framför mig tills du kommer annars dumpar jag dig. Det är inte samma sak att smeka sig själv framför nån annan som att göra det själv och det är inte konstigt om man inte är 100% bekväm med det, tråkigt om man skulle vara tvungen att göra det för att man blir lämnad annars. 

• EmmaU79

Detta är typ svårt att förklara hur skönt det är med vaginal penetratiom för alla forum-människor. Verkar som att många väntat på den perfekta partnern där.

tack och lv föl jag några platser och fick börja på er historia, Efter ett par år med mitt ex dröjer det bara några veckor efter att jag flyttat in u min nya lägenhet innan mina lustar svänger lite.

lilla Hjärtat till vänster om mig blir lite upprörd när hans favoritlag förlorar, han skriker ett könsord; jag skriker att jag vill att han ska hålla tyst, troende att det är grannen till höger. Efter det är det tyst nästa dygn; han förklarar situationen för sina kollegor som alla förordar någon present, något som han också ger mig. När jag kommer hem står blommor, choklad och en flaska bubbel vid dörren intlill.

några dagar senare stöter jag på honom i tvättstugan och gör gällande att jag inte skrek på honom utan grannen bredvid: något som bekymrar situationen är att jsg inte kan rekrytera folk bara så där.

medans jag förklarar situationen ser jag att det är en jätte som rör sig inom hans byxor och det är det enda jag kan fokusera på.

• Svensson5
    Anonym (Natalie) skrev 2024-08-24 00:20:05 följande:

Håller med.. låter inte så trevligt att kräva att nån ska komma annars dumpar man. Tacksam att inte alla män är såna iallafall. Jag brukar bara komma ensam med vibrator men älskar sex med min sambo ändå. Sex handlar ju om mycket mer än bara att komma.
    Har fejkat när jag var yngre men det är inget jag skulle göra nu. 

Och att prata om att man är porrskadad, det är väl snarare män som tror att alla kvinnor kommer superlätt som är porrskadade isåfall. 

Och det där med att man måste känna sig bekväm med att smeka sig själv framför sin partner.. Under min förra graviditet fick jag inte ha sex (vaginalt samlag) på några månader pga komplikationer. Min sambo har svårt att komma av annat än samlag och vi provade att jag sög , runkade osv och att han höll på med sig själv också men det var jättesvårt för honom att komma fast jag vet att han inte har svårt om han håller på med sig själv ensam. Tänk om jag hade sagt att nu måste du runka framför mig tills du kommer annars dumpar jag dig. Det är inte samma sak att smeka sig själv framför nån annan som att göra det själv och det är inte konstigt om man inte är 100% bekväm med det, tråkigt om man skulle vara tvungen att göra det för att man blir lämnad annars. 

Det va värst vad du läser in saker som jag inte har skrivit.
    Jag skrev att det va ok om tjejen inte kan komma ibland , tex om man har druckit eller vad det nu är

och att jag själv inte har några problem att avbryta och kanske vänta tills dagen efter, eller så

Jag skrev inte heller att jag skulle dumpa någon i en relation 
    Men jag skulle inte inleda en relation med någon som inte kan komma.

Och jo jag tycker att man är porrskadad om man fejkar orgasmer, och håller man på så, så är det inte konstigt om man inte får ett så bra sexliv 

Jag kan inte se vad som är farligt om du smeker dig själv? Ni har ju redan sex.

Jag har träffat iaf ett par kvinnor som gillar att man kommer i deras ansikte och mun, och att jag då har runkat sista stunden framför hennes ansikte.

Vad är det för farligt med det? Och nej det är inte jag som tycker att det är  viktigt.

• Svensson5
    Anonym (Skönt) skrev 2024-08-23 23:31:06 följande:
    Vilken jäkla attityd du har.

Fejka orgasm har nog kvinnor gjort så länge kvinnlig orgasm har funnits i folks medvetande. Det är nog många män som blivit lurade, och du är inte immun mot att bli lurad, det är ingen av oss. Dags att kliva av din höga häst.

Själv har jag aldrig fejkat, jag har bara sagt att jag inte kan komma. Jag älskar sex och provar och gillar det mesta, är rätt öppensinnad. Men trots att jag njuter jättemycket så kommer inte sammandragningarna. Jag kommer inte av att smeka mig själv, jag kommer bara i duschen, ensam. Jag har försökt på andra sätt, men det har inte funkat. Skulle du alltså dumpa nån som är kåt, njuter och får dig att njuta, men som inte kan komma?

Jag skulle inte inleda en relation med någon som inte kan komma.
    Det va det jag menade med att dumpa.

och om hon inte kan komma så skulle jag känna att vi inte va sexuellt kompatibla
    Inte mer än så.

Så du behöver inte bli kränkt.
    Ha en trevlig dag! 

• Anonym (Beror på)
    Svensson5 skrev 2024-08-24 07:16:17 följande:

Det va värst vad du läser in saker som jag inte har skrivit.
    Jag skrev att det va ok om tjejen inte kan komma ibland , tex om man har druckit eller vad det nu är

och att jag själv inte har några problem att avbryta och kanske vänta tills dagen efter, eller så

Jag skrev inte heller att jag skulle dumpa någon i en relation 
    Men jag skulle inte inleda en relation med någon som inte kan komma.

Och jo jag tycker att man är porrskadad om man fejkar orgasmer, och håller man på så, så är det inte konstigt om man inte får ett så bra sexliv 

Jag kan inte se vad som är farligt om du smeker dig själv? Ni har ju redan sex.

Jag har träffat iaf ett par kvinnor som gillar att man kommer i deras ansikte och mun, och att jag då har runkat sista stunden framför hennes ansikte.

Vad är det för farligt med det? Och nej det är inte jag som tycker att det är  viktigt.

Jag njuter av sex, av smek, av penetration etc men kommer i princip aldrig då jag har en alldeles för hård kontroll över kroppen. Jag har heller aldrig fejkat något. Jakten på orgasmen är ointressant många gånger ur ett kvinnligt perspektiv och det är det många killar har jäkligt svårt att förstå. För killar är orgasmen hos kvinnan ett bevis på att han gjort ett "bra jobb". Han kan göra ett bra jobb utan att man får orgasm. Det är inget kvitto. 
  • Anonym (Bitjejen)

Det är skönt på ett vagt sätt för mig. Känseln sitter vid ingången och klitoris men det känns även i vaginan men mer på ett uppfyllt sätt som inte i sig ger orgasm. Och på g-punkten. Jag kan komma av samlag med en man men då ska man hålla på ett tag, och det ska vara rätt långsamt och fokuserat liksom. Absolut inget kaninjuckande eller snabbt och hårt. Det krävs en viss storlek för mig för att jag ska kunna få orgasm av det. Penetration av en kuk och att samtidigt bli smekt bra på klitoris är gudomligt eller att jag gör det själv, men det är bättre att nån annan gör det. Det psykologiska är en del av det, att bli tagen men då krävs det att man gillar mannen eftersom man ger av sig själv när man låter sig penetreras.

Med det sagt så är egentligen händer skönare för mig, fingrar kan stimulera g-punkten på ett helt annat sätt när man vet vad man gör. Ligger enbart med kvinnor numera och sexet är på en helt annan nivå, får orgasmer som inte är i närheten av vad män gett mig. Nämner det för att ni män ska förstå att det inte finns något magiskt en kuk kan ge utan det handlar om vad man gör, hur duktig man är. Att förstå den kvinnliga anatomin och att kunna läsa av reaktioner är mycket viktigare än att ha en kuk. Att kunna göra någon extremt upphetsad är såklart grunden, hos kvinnor är mer hela kroppen en erogen zon, det handlar inte enbart om könet som ska stimuleras om man ska nå sådär extremt högt.

• Svensson5
    Anonym (Beror på) skrev 2024-08-24 08:07:20 följande:
    Jag njuter av sex, av smek, av penetration etc men kommer i princip aldrig då jag har en alldeles för hård kontroll över kroppen. Jag har heller aldrig fejkat något. Jakten på orgasmen är ointressant många gånger ur ett kvinnligt perspektiv och det är det många killar har jäkligt svårt att förstå. För killar är orgasmen hos kvinnan ett bevis på att han gjort ett "bra jobb". Han kan göra ett bra jobb utan att man får orgasm. Det är inget kvitto. 

Det är ju ok att du inte tycker att det är viktigt, men att det skulle vara en norm för kvinnor är jag tveksam till

visst att man kan se det som ett kvitto på att man har det ganska bra.

Men samtidigt så är det sexigt att se en kvinna komma
    och med dom som kan komma flera ggr så blir det något helt annat, väldigt mycket bättre.

Så det handlar väl lite om vad man tänder på helt enkelt.

• Anonym (Anna)

För mig är de känsliga punkterna slidmynningen och G-punkten. Det viktigaste är gpunkten. Det är en intensiv känsla, särskilt i kombination med klitorisstimulans. Det är jättesvårt att jämföra med något annat men tänk känslan av att klia på ett myggbett som verkligen kliar. Typ så, fast mycket skönare och liksom? helt annorlunda egentligen, men det var det bästa jag kom på. 😄

Det är väldigt intensivt, ibland så pass att jag önskar att han skulle sluta, och samtidigt vill jag verkligen att han fortsätter. Allra bäst är det om han stimulerar min klitoris och vi är i en ställning där det är han som gör jobbet, för då kan jag liksom inte själv dra ned på takten om det blir för mycket. 

För att detta ska hända gäller det förstås att han både stimulerar min gpunkt och klitoris på rätt sätt. Jag blir också väldigt blöt, så det är en fördel om han är lite grövre, annars blir det inte så mycket friktion. 

Sedan är det förstås hela den mentala biten, den psykologiska känslan av att bli penetrerad. Vissa gånger kan det vara oerhört hett även om det blir helt fel rent fysiskt - eller kanske just för att det blir det? Typ, ?jag förstår att du behöver klitorisstimulans och längre tid på dig men jag är så kåt på dig just nu att jag inte bryr mig?. 

• Anonym (Li)

Finns inget skönare än att ha killen man älskar i sig. Men kan inte beskriva känslan på ett bra sätt.

Svar på tråden Hur känns vaginal penetration?