Anonym (Skönt) skrev 2024-08-23 23:31:06 följande:
Vilken jäkla attityd du har.
Fejka orgasm har nog kvinnor gjort så länge kvinnlig orgasm har funnits i folks medvetande. Det är nog många män som blivit lurade, och du är inte immun mot att bli lurad, det är ingen av oss. Dags att kliva av din höga häst.
Själv har jag aldrig fejkat, jag har bara sagt att jag inte kan komma. Jag älskar sex och provar och gillar det mesta, är rätt öppensinnad. Men trots att jag njuter jättemycket så kommer inte sammandragningarna. Jag kommer inte av att smeka mig själv, jag kommer bara i duschen, ensam. Jag har försökt på andra sätt, men det har inte funkat. Skulle du alltså dumpa nån som är kåt, njuter och får dig att njuta, men som inte kan komma?
Håller med.. låter inte så trevligt att kräva att nån ska komma annars dumpar man. Tacksam att inte alla män är såna iallafall. Jag brukar bara komma ensam med vibrator men älskar sex med min sambo ändå. Sex handlar ju om mycket mer än bara att komma.
Har fejkat när jag var yngre men det är inget jag skulle göra nu.
Och att prata om att man är porrskadad, det är väl snarare män som tror att alla kvinnor kommer superlätt som är porrskadade isåfall.
Och det där med att man måste känna sig bekväm med att smeka sig själv framför sin partner.. Under min förra graviditet fick jag inte ha sex (vaginalt samlag) på några månader pga komplikationer. Min sambo har svårt att komma av annat än samlag och vi provade att jag sög , runkade osv och att han höll på med sig själv också men det var jättesvårt för honom att komma fast jag vet att han inte har svårt om han håller på med sig själv ensam. Tänk om jag hade sagt att nu måste du runka framför mig tills du kommer annars dumpar jag dig. Det är inte samma sak att smeka sig själv framför nån annan som att göra det själv och det är inte konstigt om man inte är 100% bekväm med det, tråkigt om man skulle vara tvungen att göra det för att man blir lämnad annars.