• Anonym (Nyfiken H)

Hur känns vaginal penetration?

Hej! Är bara nyfiken! Har såklart frågat min sambo ett flertal gånger utan att ha fått något vettigt svar. Kanske så att hon inte riktigt kan förklara det. Men jag undrar fortfarande hur det känns för er kvinnor vid penetrerande vaginalt sex? 

har ni så mycket känsel där nere att ni känner allt? Varje kontur av penisen eller känner ni bara att där är något inne? Vad är det som är skönt vid stötandet? Är det att den är i er eller att vårt ?bäcken? möter ert? 

genuint nyfiken bara. Hoppas på vettig svar. 

• Svar på tråden Hur känns vaginal penetration?
  • Anonym (Gif)
    Anonym (Gillar inte) skrev 2024-08-20 19:55:33 följande:
    Exakt så är det.
    Jepp, sinnessjukt överskattat + risk för både graviditet och sjukdomar. 
  • Anonym (Fiffi)

Jag kan inte beskriva hur det känns. Allt från skönt till jävligt skönt men jag kan inte beskriva i detalj. Med ett riktigt bra förspel där jag kommit flera gånger kan jag även komma vaginalt om det vill sig (inget som händer varje gång men det händer). Sex utan penetration känns tomt och jag blir inte tillfredsställd eller nöjd. Känns också surt om killen kommer för fort, då hinner jag inte med att njuta.  

• Anonym (C)

Med rätt älskare så är det JÄTTESKÖNT! 

• Anonym (Elina)

Känner att nåt är i mig men inte konturen och sånt? ger inte stark njutning, att stimulera klitoris utanpå ger så mycket mer 

• Anonym (Nyfiken H)

Detta har verkligen blivit en ögonöppnare för mig! Jag har lagt stor fokus på just det penetrerande sexet (antagligen för att det är otroligt skönt för mig) men av att läsa här får Jag en annan syn på det. 

min flickvän har aldrig klagat o inte tidigare älskare heller, kanske är det så att det inte ifrågasatts tidigare. Vi har ett ganska välfungerande sexliv och tar gärna hjälp av leksaker och när det kommer till penetration gillar hon det aningen hårdare o stötande, detta förstår jag nu antagligen beror på kontakten med klitoris o blygdläpparna Snarare än mig inuti henne. 

jag lär mig massor här och anser mig aldrig vara fullärd! Tack för alla svar! Ska absolut fokusera mindre på penetration vad gäller hennes njutning! 

• Anonym (Gillar inte)
    Anonym (Nyfiken H) skrev 2024-08-20 21:38:26 följande:

Detta har verkligen blivit en ögonöppnare för mig! Jag har lagt stor fokus på just det penetrerande sexet (antagligen för att det är otroligt skönt för mig) men av att läsa här får Jag en annan syn på det. 

min flickvän har aldrig klagat o inte tidigare älskare heller, kanske är det så att det inte ifrågasatts tidigare. Vi har ett ganska välfungerande sexliv och tar gärna hjälp av leksaker och när det kommer till penetration gillar hon det aningen hårdare o stötande, detta förstår jag nu antagligen beror på kontakten med klitoris o blygdläpparna Snarare än mig inuti henne. 

jag lär mig massor här och anser mig aldrig vara fullärd! Tack för alla svar! Ska absolut fokusera mindre på penetration vad gäller hennes njutning! 

Men herregud, prata med henne istället för att dra slutsatser härifrån om vad din tjej gillar. Tänk så älskar hon att bli påsatt.
  • Anonym (Förvånad)

Oj, så många kvinnor det är som inte verkar känna speciellt mycket. Här har jag gått runt och trott att alla är ungefär som jag. Skulle väl inte säga att jag känner detaljer på penis eller leksaker vid penetration men känner definitivt mycket, eller i alla fall väldigt små rörelser, och njuter av penetrerande sex. Kan inte komma av enbart penetration men det i kombination med att klitoris stimuleras är mycket trevligare än att bara fokusera på klitoris. 

Sen är det ju svårt att förklara för någon som inte har en vagina... Men är väl ungefär lika känslig i vaginan som på fotsulan. Känner inga konturer men har ändå mycket nerver där. Sen är det ju skönt i fittan, fotsulan bara kittlas. 😛

• Anonym (Skönt)

Intressanta svar. Jag kommer aldrig vid sex, men då får jag väl vara glad att jag njuter av penetration, vilket inte alla kvinnor verkar göra.

Är jag kåt och uppvärmd (fått oralsex t.ex.) så är det härligt att bli tagen bakifrån. Själva inträngandet kan ge en otroligt kittligt ilande känsla, och ibland ryser jag i hela kroppen gång på gång medan han pumpar bakifrån. Jag känner mig uppfylld och det känns skönt helt enkelt. Rider jag honom stående på fötterna så känns det otroligt skönt längst in liksom, den känns också extra hård vilket känns skönt.

Andra gånger känns det inte så mycket. Så det beror på.

• Anonym (Känns inget)

Det är nästan så man blir deprimerad av att vi kvinnor inte känner så mycket vid vaginal sex. Det är ju även skrattretande när man tänker på alla porrfilmer där tjejerna skådespelar som tusan vid vaginal sex. Dessa porrfilmer är väldigt missvisande för män. 

• Anonym (M)
    XDX skrev 2024-08-20 18:07:14 följande:
    Hur bra är han på att "maxa" din upphetsning inför och under samlag? Jag har märkt att det gör enorm skillnad på min partner att jag andas och stönar, och ger erotiska komplimanger, så att hon verkligen hör hur jag vill ha och njuter av henne. Då njuter hon mycket mer av samlaget och får mindre ont, och hon njuter t o m av att jag masserar hennes vaginala botten och livmoderhalstapp. Det går inte alls om jag är tystare och låter bli de erotiska komplimangerna, trots att hon är våt och upphetsad även då. Stor kuk kräver ofta mer upphetsning för att funka bra! 
    Livmodertappen ska du absolut inte peta på och massera.   
    Vad menar du med att hon får  "mindre ont"?    Vaginalt samlag ska inte göra ont alls.  
Svar på tråden Hur känns vaginal penetration?