• Alexandra05

För oss långa tjejer

Jag är 1,60 lång och älskar verkligen att gå i högklackat. När jag var yngre så vågade jag inte då jag kände mig som en jätte och skämdes verkligen över hur lång jag var. Men nu är jag stolt över att vara lång och sköms inte heller att ta på mig ett par högklackat som är ca 10 cm höga klackar.

Så ni andra långa tjejer vågar jag så vågar ni. Vi ska inte skämmas över att vi är långa och det är snyggt även för oss att bära högklackat. 

Eller hur känner ni att vara lång och bära högklackat?

• Svar på tråden För oss långa tjejer
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lång?)
    Alexandra05 skrev 2024-09-02 00:43:22 följande:
    Eh, vad skrattar du åt? Jag är la lång?
    Vet du inte varför jag skrattar? Om 160 cm är långt då vet jag inte vad kort är. 130? 140? Nej du är INTE lång. Och jag tror att du driver om jag ska va ärlig.
  • Alexandra05
    Anonym (Lång?) skrev 2024-09-02 09:51:09 följande:
    Vet du inte varför jag skrattar? Om 160 cm är långt då vet jag inte vad kort är. 130? 140? Nej du är INTE lång. Och jag tror att du driver om jag ska va ärlig.
    Håller med dig  130 och 140 är korta
  • Anonym (Fyll i anonym signatur)
    Anonym (Lång?) skrev 2024-09-02 00:06:32 följande:

1.60, lång?? Hahahahahha nä sluta. Detta är på skoj tror jag. Själv är jag 1.67 och är inte lång.

Inte kort heller, medel typ.
  • Anonym (Mia04)
    Alexandra05 skrev 2024-09-01 12:02:17 följande:
    Det märker man. Som sagt du är liten
    Men hur liten frågade jag ju?
  • mammatill6

Att vara lång är ju inte en känsla utan fakta, fakta är att du är kortare än medellängd. Hur tolkar du det? Menar du att man är lång även om man är kort? Jag är tjock men eftersom jag känner mig smal så är fakta att jag är smal.

• Anonym (Lång?)
    Alexandra05 skrev 2024-09-02 10:03:08 följande:
    Håller med dig  130 och 140 är korta
    Ja. 160 också.
  • Anonym (Lång?)
    Anonym (Fyll i anonym signatur) skrev 2024-09-02 11:08:05 följande:
    Inte kort heller, medel typ.
    Ja kanske, men åt det kortare hållet i alla fall och definitivt inte lång. Jag är 167 och är inte längre än de flesta kvinnor omkring mig.
  • Anonym (Lång?)

Jag tror faktiskt att ts driver. För att skapa diskussioner i denna tråd. Hon kan inte mena allvar. Att hon är 160 cm och är lång. Att hennes partner är 190 + cm och hon nu tar på sig klackar och stolt över sin långa längd. Nej detta är ju löjligt. Hon kan ta på sig 3 dubbla klackar och är ändå kortare än sin man.

Svar på tråden För oss långa tjejer