• Alexandra05

För oss långa tjejer

Jag är 1,60 lång och älskar verkligen att gå i högklackat. När jag var yngre så vågade jag inte då jag kände mig som en jätte och skämdes verkligen över hur lång jag var. Men nu är jag stolt över att vara lång och sköms inte heller att ta på mig ett par högklackat som är ca 10 cm höga klackar.

Så ni andra långa tjejer vågar jag så vågar ni. Vi ska inte skämmas över att vi är långa och det är snyggt även för oss att bära högklackat. 

Eller hur känner ni att vara lång och bära högklackat?

• Svar på tråden För oss långa tjejer
  • Anonym (J)
    Alexandra05 skrev 2024-09-03 07:49:50 följande:
       Nej, tycker mer det är jobbigt mär folk säger att jag är
    kort
    Ja men du får kanske försöka acceptera att andra tycker olika bara. Så är det ju med allt egentligen. 
  • Anonym (J)

Men varför är det jobbigt att kallas för kort? 

• Anonym (J)
    Anonym (Mia04) skrev 2024-09-03 07:49:43 följande:
    Bevisa? Är du dum i huvudet? Jag har aldrig påstått att jag är det!
    Fast kallar du dig Mia på ett forum borde du väl vara en tjej, varför ljuga om vem man är.
  • Anonym (Mia04)
    Anonym (J) skrev 2024-09-03 08:00:17 följande:
    Fast kallar du dig Mia på ett forum borde du väl vara en tjej, varför ljuga om vem man är.
    Det är ingen som ljuger. Det är - precis som jag skrev och då utan att ljuga - en liten hyllning till Alexandra05s vanliga / tidigare provokations-användare.
  • Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-09-03 07:57:36 följande:
    176 har jag sagt att jag är tre gånger nu 
    Va inte otrevlig. Jag vet att jag är lite glömsk 
  • Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-09-03 07:59:19 följande:
    Ja men du får kanske försöka acceptera att andra tycker olika bara. Så är det ju med allt egentligen. 
    Jo, men det blev flera mot en också.
  • Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-09-03 07:59:32 följande:

Men varför är det jobbigt att kallas för kort? 

Det är inget fel att vara kort, men jag vill vara lång. Som sagt dom flesta i min närhet är långa. 
  • Anonym (Lång?)
    Alexandra05 skrev 2024-09-03 07:49:50 följande:
       Nej, tycker mer det är jobbigt mär folk säger att jag är
    kort
    Vad bra att du tycker det är jobbigt. Du är kort.
  • Anonym (Lång?)
    Alexandra05 skrev 2024-09-03 08:38:33 följande:
    Det är inget fel att vara kort, men jag vill vara lång. Som sagt dom flesta i min närhet är långa. 
    Förstår du vill vara lång men du är inte lång. Med din längd förstår jag att du upplever de flesta i din närhet som långa. 160 är inte superkort men du är inte lång.
  • Anonym (J)
    Alexandra05 skrev 2024-09-03 08:36:01 följande:
    Jo, men det blev flera mot en också.

Ja fast det är inte mobbing, det är bara att flera tycker att 160 cm är kort. 

Alexandra05 skrev 2024-09-03 08:38:33 följande:

Nej det är absolut inget fel i att vara kort. Och det finns kortare än du också såklart. Du blir ju längre med klackskor iallafall. 

Svar på tråden För oss långa tjejer