BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Här har hoppet litegrann dippat lite. Min temp är helknäpp jämfört med förra månaden såhär dags. Då var den jämn. Fattar ingenting. Vet att man inte ska titta på tempen så långt från bim men tycker den gör så stora hopp jämfört med senast.
Någon med erfarenhet av detta? Äl+7 idag.
Här har hoppet litegrann dippat lite. Min temp är helknäpp jämfört med förra månaden såhär dags. Då var den jämn. Fattar ingenting. Vet att man inte ska titta på tempen så långt från bim men tycker den gör så stora hopp jämfört med senast.
Kan vara en implantationsdip♥️
Visst gör man 😒
Nä samma här.. önskar man har börjat försöka tidigare igen i somras.
japp jag tänkte att eftersom jag fick en kemisk gravidet i vintras på första försöket + gynekologen sade att om en mamma är väldigt fertil bör man inte oroa sig heller.
Siripiri!
Har inte du också möjligen haft en sådan runt äl 7-8 eller ser jag fel? 😍
Hej på er!
Min mens har fortfarande inte visat sig.
Hade enligt app BIM igår, men då den varit lite oregelbunden så kunde de lika väl varit idag.
Men lyser ännu med sin frånvaro.
Kan ju visserligen vara absolut senast imorgon till och med? så imorgon bitti har jag bestämt mig för att testa! Söndags va de negativt, så vi får se vad som blir imorgon.
Har väldigt ömma bröst, mått illa till och från sedan igår och ?saknar? mitt PMS humör Så kan ju inte annat än att hoppas!!!
Hej på er!
Min mens har fortfarande inte visat sig.
Hade enligt app BIM igår, men då den varit lite oregelbunden så kunde de lika väl varit idag.
Men lyser ännu med sin frånvaro.
Kan ju visserligen vara absolut senast imorgon till och med? så imorgon bitti har jag bestämt mig för att testa! Söndags va de negativt, så vi får se vad som blir imorgon.
Har väldigt ömma bröst, mått illa till och från sedan igår och ?saknar? mitt PMS humör Så kan ju inte annat än att hoppas!!!
Förlååååt för hijack av tråden men ni är så många här inne så tänkte om nån varit med om samma.
Idag råkade jag äta sobresada och jag är gravid! Om ni inte vet är det en bredbar fläskkorv, rå. Åt två små brödbitar med detta på (inte jättemkt alltså) men tänkte inte alls på det!!
Blev nervös nu. Någon som varit med om liknande där allt gått bra? Vet att jag inget kan göra men blir orolig :(
Äl+6 idag. Hade endel spänningar i magen igår, stickningar. Hade tänkt tjuv testa på fredag. När jag var gravid med lillebror så fick jag en imålantationsdipp vid äl+7 el 8 tror jag. Plus äl+9 så nu håller man tummarna 🤞🤞🤞
Denna månads tempkurva
Lillebrors tempkura
Siripiri!
Har inte du också möjligen haft en sådan runt äl 7-8 eller ser jag fel? 😍