• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • 27186

Uppdatering! 

Blev inget plus imorse?.! Tyvärr. 
    Mensen kom precis nu också, så kroppen fungerar iallafall. Har ju lite oregelbunden och kort cykel, när min cykel varit lite längre har mensen kommit på dag 27, vilket det är idag, men de senaste har det varit dag 24. Så samtidigt skönt att kroppen inte gått och blivit helt galen. Skrattande

Lycka till med era plus ni som ännu väntar. Hjärta

• Anonym (Elvira)
    Anonym (En till) skrev 2024-10-16 08:11:19 följande:

ÄL+11, negativt test (vanligt test). Tempen är fortfarande hög men lite lägre, har dock sovit kasst och för lite som kanske kan påverka. känslan är ju dock att jag inte kan vara gravid med neg test och mindre tempsänkning. Jävla skit!!

Vi är ju ungefär på samma dag och känner mig inte heller gravid. Men man vet inte förrän man vet. Förstår dock att ni längtar! Kommer ni försöka nästa månad annars? Styrkekramar i höstkylan Hjärta
  • Anonym (Elvira)
    Nanathalie skrev 2024-10-16 08:28:45 följande:

Tjejer. Tempen har gått uppåt och jag har nu fått det bekräftat att jag har ljus rosa flytning. Igår hade jag lite på kvällen, idag kom det igen när jag torkade mig. Holy shit! Tempdipp OCH potentiell nidis? Hur spännande 😂 det enda negativa är ju att det inte  finns hcg i kroppen än. Får ha mer tålamod med testandet och vänta mig plus senare.

Vad kul att höra, håller tummarna åt dig och alla andra här inne. Om några dagar vet du!
  • Nanathalie
    Siripiri skrev 2024-10-16 08:43:13 följande:
    Kul 😍 
    själv så fick tempen ner ännu mer. så mensen kommer nog på fredag. Hade så gärna velat haft en juni-bebis 😫 vill helst inte föda mitt i semestrarna om man skulle lyckas nästa månad.. sen är det ju typ två försök till sen kommer vi hålla uppe med försöken för jag är ett höstbarn och vill inte ha ett höstbarn😂 
    Jag förstår precis. Min rädsla är rs. Vill helst inte föda under virustider. 😥 Jag föredrar under semestern framför det! Så går det inte denna månad, hoppas jag på nästa. Juli/augisti/september känns rimligt. Senare än så kommer vi inte aktivt försöka.. Så hoppas innerligt det tar sig innan.
  • Emzor1
    Nanathalie skrev 2024-10-16 08:28:45 följande:

Tjejer. Tempen har gått uppåt och jag har nu fått det bekräftat att jag har ljus rosa flytning. Igår hade jag lite på kvällen, idag kom det igen när jag torkade mig. Holy shit! Tempdipp OCH potentiell nidis? Hur spännande 😂 det enda negativa är ju att det inte  finns hcg i kroppen än. Får ha mer tålamod med testandet och vänta mig plus senare.

Så spännande 🤩 låter verkligen positivt!
  • Emzor1
    27186 skrev 2024-10-16 09:15:03 följande:

Uppdatering! 

Blev inget plus imorse?.! Tyvärr. 
    Mensen kom precis nu också, så kroppen fungerar iallafall. Har ju lite oregelbunden och kort cykel, när min cykel varit lite längre har mensen kommit på dag 27, vilket det är idag, men de senaste har det varit dag 24. Så samtidigt skönt att kroppen inte gått och blivit helt galen. Skrattande

Lycka till med era plus ni som ännu väntar. Hjärta

hoppas på nästa månad istället! låter ju väldigt positivt att cykeln återställt sig iallafall❤️ beklagar såklart att det blev negativt denna månaden🙏
  • Eost

Hej! 

grattis till er som plussat 😍 

har en känsla av att det inte blev något denna månad heller, haft känslan ändå sen innan ägglossning att det inte skulle bli något 😅 hoppas såklart ändå? 

min temp är dock väldigt olik förra månadens temp, vet inte om det betyder något. Och jag har INTE ömma bröst som jag brukar ha mellan äl och BIM. Men det behöver ju inte heller betyda något. 

igår började jag känna liiiite förkylningskänsla som håller i sig idag också. känns verkligen kört denna månad också. 

såhär ser denna cykels temp ut hittills (verkade hamna Högst upp i inlägget 😅)

• Nanathalie

Ja det känns spännande men också helt orimligt att just Jag får tempdipp följt av ljusrosa flytning och vara gravid. Tror inte på det 😂 Men ändå coolt!

• Siripiri
    Nanathalie skrev 2024-10-16 10:24:40 följande:
    Jag förstår precis. Min rädsla är rs. Vill helst inte föda under virustider. 😥 Jag föredrar under semestern framför det! Så går det inte denna månad, hoppas jag på nästa. Juli/augisti/september känns rimligt. Senare än så kommer vi inte aktivt försöka.. Så hoppas innerligt det tar sig innan.
    Åh fan RS har jag inte ens tänkt på men såklart det vill man ju inte utsätta sin bebis för det första man gör😩 
Svar på tråden BIM Oktober 2024