BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Håller en tumme för dig 💪🏼Ska nog skita i att testa och vänta in mensen bara, tempen ser inte alls lovande ut och inga symptom :( inte som förra cykeln när jag blev gravid.
Gör de 😃 aha men ändras inte BIM om du skriver tex positivt ägglossningstest?
än är det inte försent! alla graviditeter är ju olika. Jag och sambon blev gravida i maj i år som vi tyvärr var tvungna att avbryta i vecka 10 pga av misstänkt partiell mola. Den graviditeten hade jag noll symptom. Trodde verkligen inte att jag var gravid, men hade ett test tillövers liggandes hemma, så testade och vips så blev de ett plus 😄 håller tummarna för att din mens lyser med sin frånvaro!
jo den ändrades på flo, men inte på p tracker. Dock står det enligt appen när jag loggat symptom att min mens förmodligen är beräknad att bli ca 7 dagar sen.
Tiden för att inbilla sig streck är tillbaks. Nu hittar jag en väldigt VÄLDIGT liten svag linje. Markerade ut den med röda prickar.
Är det bara jag? Äl+10 idag så börjar kännas kört om det inte visar sig snart.
Tiden för att inbilla sig streck är tillbaks. Nu hittar jag en väldigt VÄLDIGT liten svag linje. Markerade ut den med röda prickar.
Är det bara jag? Äl+10 idag så börjar kännas kört om det inte visar sig snart.
Ser faktist ingenting? bättre att vänta till BIM än att ana eller spekulera kring sträck 😊🌸
Ser faktist ingenting? bättre att vänta till BIM än att ana eller spekulera kring sträck 😊🌸
Fortsatt förhöjd temp. Men långt till BIM 24/10 😫 det är så himla lång väntan hela tiden 😅 har dock fortfarande känsla av att det inte gick denna månad heller.
förkylningskänslan är borta , den va väldigt konstig gick liksom som i vågor under dagen? och har haft ångestpåslag två kvällar på rad nu 😕 annars inte symtom förutom att jag som sagt inte har ont i brösten denna månad som jag annars alltid brukar ha mellan äl och bim.
samma sits som du, fast BIM på söndag. Hade ett negativt test imorse så kände bara hur hoppet sögs ur en.
samma sits som du, fast BIM på söndag. Hade ett negativt test imorse så kände bara hur hoppet sögs ur en.