• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Nanathalie
    Anonym (Lollo) skrev 2024-10-17 06:42:42 följande:

Hörrni jag tror att jag har plussat. Ska testa imorgon igen.
    Testade på äl+9 tokblankt. Och nu på äl+11 och jag ser definitivt något, svårt att få det att synas lika bra på bild. (inget testa tidigt, utan ett vanligt.)

Tempen dippade rejält igår så jag tänkte att det är kört, men brösten fortsätter ömma och jag har mer flytningar än vanligt. Och så idag flög tempen upp, så jag tänkte att jag testar väl då även om jag kände att det är ju ändå kört.

GRATTIS!!❤️
  • Angiesmamma

Hoppar in här! jag och sambon har försökt ca 1 år med att skaffa en egen. Jag och sambon har inga gemensamma barn, men jag har barn född 2020. Hade äl runt 5-6 oktober då jag följt äglossning med clearblue advance ägglossnings stickor. Ska vara ca ÄL +10 idag. Bim enligt app är 24/10. Fick väääldigt svagt antydan till positivt idag på clearblue testa tidigt. Vågar inte tro att det är riktigt, utan kanske spökstreck.(testade inte med första urinen)

vad tror ni?  

• Anonym (En till)
    Angiesmamma skrev 2024-10-17 12:46:56 följande:

Hoppar in här! jag och sambon har försökt ca 1 år med att skaffa en egen. Jag och sambon har inga gemensamma barn, men jag har barn född 2020. Hade äl runt 5-6 oktober då jag följt äglossning med clearblue advance ägglossnings stickor. Ska vara ca ÄL +10 idag. Bim enligt app är 24/10. Fick väääldigt svagt antydan till positivt idag på clearblue testa tidigt. Vågar inte tro att det är riktigt, utan kanske spökstreck.(testade inte med första urinen)

vad tror ni?  

Rekommenderar annat test! Dessa är tyvärr kända för spök :/
  • Nanathalie

Jag har börjat smygtesta men alla mina är negativa. Som förväntat, men man kan ju drömma om att det ska vara positivt åtminstone. Finns ju dem som plussar på äl+8.. But not me😂

• Ophelia1231
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-10-17 08:58:50 följande:
    Lägsta värdet som gav mig högt på Premom var 0.59, och har haft upp till 1.03 (det blev en graviditet ❤️)
    Okej tack for svar❤️
  • Anonym (En till)
    Nanathalie skrev 2024-10-17 13:55:28 följande:

Jag har börjat smygtesta men alla mina är negativa. Som förväntat, men man kan ju drömma om att det ska vara positivt åtminstone. Finns ju dem som plussar på äl+8.. But not me😂

Haha!! Så länge det är i smyg är det helt okej;)
  • Ophelia1231
    Anonym (2) skrev 2024-10-17 10:21:32 följande:

Tror det är lite inviduellt och utifrån vad testerna innan och efter höjningen visar. Det har visat high för mig när det varit på 0.5 men då använde jag RFSU stickor och de blev aldrig 1.0 för mig. När jag använder e@h stickor har jag peak på 1.5-1.6. 

Men tror att det är olika från person till person hur koncentrerat det blir med hormon i urinen. 

Anonym (Tredje) skrev 2024-10-17 12:23:23 följande:

Detta var dock med easy home test. Men det är det högsta jag fått något. Hoppas på att det var ett guldägg 😅

Ojjj, har också easy home test👏
  • Siripiri
    Angiesmamma skrev 2024-10-17 12:46:56 följande:

vad tror ni?  

Köp digitalt!
    Men om du hade ÄL 5-6 så borde du ju typ ha på söndag, eller har du jätte lång lutealfas?

jag hade ÄL den 6e nämligen och har BIM imorgon, dock har jag rätt kort lutealfas 🥲 

• Emzor1
    Väntarpå4an skrev 2024-10-16 22:30:02 följande:
    Har du några äl-stickor att testa med? Vet inte hur cb tester funkar med att ta på eftermiddagen eftersom det ska vara morgon urin. Å andra sidan du kan ju alltid prova annars tar du bara en ny imorgon på morgonen 😊
    Förlåt att jag såg svaret så sent❤️
    ingen fara! Stod att när man fått blinkande gubbe kan man testa på eftermiddagen med, men har blinkande idag också även på efm - så tredje dagen???? har dock inte äl-sekret längre och magen ömmar, lite osäker om jag hade en snabb peak på eftermiddagen redan första dag med blinkande? 

har tyvärr inga stickor, gick in på apoteket idag men det fanns inga förutom digitala där😞 
  • Emzor1
    Anonym (Lollo) skrev 2024-10-17 06:42:42 följande:

Hörrni jag tror att jag har plussat. Ska testa imorgon igen.
    Testade på äl+9 tokblankt. Och nu på äl+11 och jag ser definitivt något, svårt att få det att synas lika bra på bild. (inget testa tidigt, utan ett vanligt.)

Tempen dippade rejält igår så jag tänkte att det är kört, men brösten fortsätter ömma och jag har mer flytningar än vanligt. Och så idag flög tempen upp, så jag tänkte att jag testar väl då även om jag kände att det är ju ändå kört.

Det skulle jag säga är ett plus! Stort grattis 🤩❤️
Svar på tråden BIM Oktober 2024