• Anonym (singeln)

Han behöver stöd

Fick kontakt med en gullig kille på en dejtingsajt men så visar det sig att han är sambo, han säger då att han får inget sex och ingen intellektuell stimulans av henne och därför söker en kvinna han kan få det av. Det är inget jag är intresserad av, det upplägget, svarar jag då. Då säger han att han vet han borde lämna men behöver stöd??? Men du verkar ha bestämt dig, säger han till mig???? Vill han egentligen att jag stödja honom att lämna henne tänker jag då. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska svara på det här 

• Svar på tråden Han behöver stöd
  • NyfiknaAstrid92
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 15:55:28 följande:

Hur är det meningen att ett sådant här inlägg ska hjälpa mig? Känns verkligen jättebra och konstruktivt.
    Du tillför ingenting 

Du har fått över 100 svar redan som alla pekar på samma slutsats. Exakt hur många svar vill du komma upp i innan du börjar ta åt dig??
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-10-01 15:59:00 följande:
    Vad tänker du att du vill ha för hjälp?
    med det jag frågar om istället för att gå på person o insinuera om mina mentala kapaciteter. Jag har vissa drag det är jag medveten om men det är inte tillräckligt för någon diagnos och det hjälper inte någonting att påpeka om mina brister gång på gång och det var hans beteende som skulle diskuteras inte mitt
  • Anonym (singeln)
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 16:01:39 följande:
    Du har fått över 100 svar redan som alla pekar på samma slutsats. Exakt hur många svar vill du komma upp i innan du börjar ta åt dig??
    Vilken slutsats har jag bett om? Vad tror du att du svarade på egentligen? Vad tror du att det är jag undrade med inlägget du citerade?
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 16:07:16 följande:
    med det jag frågar om istället för att gå på person o insinuera om mina mentala kapaciteter. Jag har vissa drag det är jag medveten om men det är inte tillräckligt för någon diagnos och det hjälper inte någonting att påpeka om mina brister gång på gång och det var hans beteende som skulle diskuteras inte mitt
    Men alla har ju redan skrivit samma sak. Att du bör släppa det. Vet inte riktigt vad mer vi kan skriva till dig.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (singeln)
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 16:12:59 följande:
    Vissa drag? Hahahaha. Du tickar typ alla jävla boxar som finns för både det ena och det tredje. Sök hjälp är mitt råd, för det är DU som behöver stöd och hjälp.
    Jag vet det bättre än du eftersom jag gjort utredningen. Jag har inga bokstavsdiagnoser. Så det var värdelöst råd. Men du vill såklart bara vara otrevlig, ditt syfte är inte att hjälpa mig eller tillföra något till ämnet då hade du försökt svara på vad jag frågade istället för att angripa mig som person. Osakligt och elakt
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-10-01 16:10:08 följande:
    Men alla har ju redan skrivit samma sak. Att du bör släppa det. Vet inte riktigt vad mer vi kan skriva till dig.
    Fast det var inte vad jag undrade över.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 16:19:49 följande:
    Fast det var inte vad jag undrade över.
    Fast det är inte sunt att sitta och fundera över vad han tänker. Han borde vara en no-body för dig.

Han tänker med STÖRSTA sannolikhet på ifall det finns någon chans att knulla dig. Och så går han vidare till nästa tjej. Och nästa tjej. Det var precis det här jag menade när jag skrev att nätdejting inte är för dig. Om du sitter och funderar såhär så kommer du att bli galen av nätdejting. Du måste släppa och gå vidare. Tack och hej, nästa kille.
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-10-01 16:37:32 följande:
    Fast det är inte sunt att sitta och fundera över vad han tänker. Han borde vara en no-body för dig.

Han tänker med STÖRSTA sannolikhet på ifall det finns någon chans att knulla dig. Och så går han vidare till nästa tjej. Och nästa tjej. Det var precis det här jag menade när jag skrev att nätdejting inte är för dig. Om du sitter och funderar såhär så kommer du att bli galen av nätdejting. Du måste släppa och gå vidare. Tack och hej, nästa kille.
    Om det är så då är det ju bättre. Än att han tänker att jag var okänslig eller hård. Anledningen att jag började haka upp mig var att han började säga det där om stöd, efter att jag svarade att jag är inte intresserad av det upplägget. Varfö kunde han inte bara säga - OK, tack och hej - istället. Då hade jag lätt släppt det och gått vidare
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-10-01 16:44:08 följande:
    Om det är så då är det ju bättre. Än att han tänker att jag var okänslig eller hård. Anledningen att jag började haka upp mig var att han började säga det där om stöd, efter att jag svarade att jag är inte intresserad av det upplägget. Varfö kunde han inte bara säga - OK, tack och hej - istället. Då hade jag lätt släppt det och gått vidare
    Jag vet inte varför du inte kan det, men du måste lära dig att göra det.
Svar på tråden Han behöver stöd