• Anonym (singeln)

Han behöver stöd

Fick kontakt med en gullig kille på en dejtingsajt men så visar det sig att han är sambo, han säger då att han får inget sex och ingen intellektuell stimulans av henne och därför söker en kvinna han kan få det av. Det är inget jag är intresserad av, det upplägget, svarar jag då. Då säger han att han vet han borde lämna men behöver stöd??? Men du verkar ha bestämt dig, säger han till mig???? Vill han egentligen att jag stödja honom att lämna henne tänker jag då. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska svara på det här 

• Svar på tråden Han behöver stöd
  • fornminne

Säg tack och hej. Han är varken den förste eller den siste mannen som vill vara otrogen och kör en snyftis. Framställer sig själv som något slags offer.

Ville han verkligen lämna skulle han göra det.

• fornminne

Eller svara att du inte dejtar upptagna killar, han får lämna först. När han har gjort det kan han höra av sig. Stöd får han söka på annat håll om han behöver det.

Troligen hör du aldrig från honom igen.

• Anonym (lol)

Haha, ja det var ju ett snyggt försök. Du får väl skicka en länk till typ mindler.se eller något, och sen säga tack och hej. Den gubben vill du inte ha i ditt liv. 

• Anonym (singeln)

Svårt att veta om han ljuger men ni verkar ju tro det typ? har ju inga bevis för det 

• Anonym (singeln)
    fornminne skrev 2024-09-28 15:56:32 följande:

Eller svara att du inte dejtar upptagna killar, han får lämna först. När han har gjort det kan han höra av sig. Stöd får han söka på annat håll om han behöver det.

Troligen hör du aldrig från honom igen.

Nej det är ju en sån grej jag inte vill ha. Ett förhållande med en upptagen. Men vet inte om han menar det när han bara säger stöd???
  • Dobermannd
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 16:25:33 följande:
    Nej det är ju en sån grej jag inte vill ha. Ett förhållande med en upptagen. Men vet inte om han menar det när han bara säger stöd???
    Han säger ju direkt efteråt om "du är på" eller om du tänker dra dig ur? 
  • Anonym (lol)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 16:23:23 följande:

Svårt att veta om han ljuger men ni verkar ju tro det typ? har ju inga bevis för det 

Det finns så många trevliga män därute. Lägg inte energi på någon som uppvisar ett väldigt tveksamt beteende. Vill han ha en brutta på sidan av tills han rett ut huruvida gräset är grönare på andra sidan eller ej så finns det gott om tjejer för det ändamålet. Är han manipulativ nog att ljuga för sin nuvarande finns det inget som talar för att han skulle vara ärlig mot dig. 
  • Anonym (singeln)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 16:31:29 följande:
    Han säger ju direkt efteråt om "du är på" eller om du tänker dra dig ur? 
    Förstår ingenting vad du menar?
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 16:23:23 följande:

Om man är så naiv ska man INTE nätdejta.
Svar på tråden Han behöver stöd