• Anonym (Oanständig)

Åldersskillnad

Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-14 12:08:34 följande:
    Du har tydligen missförstått det här. Min man är väldigt lycklig med mig, vi umgås myser kramas och pussas. Men han klarar inte av sexbiten längre. Han har inte heller tagit tag i att försöka få hjälp för det trots mina påstötningar. 

Skulle aldrig komma på tanken att skilja mig. Idiotiskt.
    Har du varit ärlig med honom om att du är otrogen så han kan ta ett beslut efter det om han vill försörja sin otrogna fru eller kasta ut henne på gatan?
  • Anonym (Pigg 55åring)
    Anonym (Man2) skrev 2025-01-14 22:27:17 följande:
    Har du varit ärlig med honom om att du är otrogen så han kan ta ett beslut efter det om han vill försörja sin otrogna fru eller kasta ut henne på gatan?
    Du är rolig du Solig
  • Anonym (Andreas)

Jag är 43 och efter 2 månaders hårt arbete med komplimanger, bekräftelse och uppvaktning fick jag igår komma till med praktikanten som fyller 19 på tisdag! SkrattandeTungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}SoligOskyldig

• Anonym (Mimmi)
    Phoenixbird skrev 2025-01-17 01:29:55 följande:

Jag och min fru har 18 år åldersskillnad och älskar varandra lika mycket

Vem av er är den äldre, hur gamla är ni?
  • Anonym (J)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-14 12:08:34 följande:
    Du har tydligen missförstått det här. Min man är väldigt lycklig med mig, vi umgås myser kramas och pussas. Men han klarar inte av sexbiten längre. Han har inte heller tagit tag i att försöka få hjälp för det trots mina påstötningar. 

Skulle aldrig komma på tanken att skilja mig. Idiotiskt.
    Du måste skämta 
  • Noname00
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-10 14:28:02 följande:

Är en levnadsglad kvinna på 55 som älskar sex. Dock är det en bristvara på hemmafronten då makens potens dalat stadigt de senaste 5-10 åren (han är 56). Det går knappt att genomföra ett samlag med honom, och jag har tröttnat på det så vi har inte sex längre.

Träffar istället yngre män vid sidan av, visst har jag ibland lite skamkänslor kring det men första gången var helt underbart att känna hans hårdhet äntligen efter så många år! 

Så en fördel med yngre män är onekligen att dom flesta har en mycket bättre potens än äldre vilket är mycket viktigt för mig har jag märkt.

Vart brukar ni träffas, är det alltid sex med kondom?
    Jag själv är sugen på två stycken är 55 och andra 60år
    Båda har bra kroppar, hår, bröst, klädsel.

Det får att tända till tilsammans med deras charm.
  • Anonym (Pigg 55åring)
    Anonym (J) skrev 2025-01-17 09:23:53 följande:
    Du måste skämta 
    Ja, om du tycker det är komiskt med män med potensproblem och medföljande frustration så kan jag ju inte hindra dig Solig
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-15 15:10:03 följande:
    Du är rolig du Solig
    Berätta gärna på vilket sätt jag är så rolig? Är det för ett jeg tycker man ska vara ärliga med varandra i ett förhållande kanske? Stackars man.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Pigg 55åring) skrev 2025-01-28 07:44:29 följande:
    Ja, om du tycker det är komiskt med män med potensproblem och medföljande frustration så kan jag ju inte hindra dig Solig
    Ja finns inget komiskt i det hela. Däremot pinsamt tragiskt om en 55årig tant inte ens kan försörja sig själv och i stället lever på sin man som är helt ovetande.
Svar på tråden Åldersskillnad