Åldersskillnad
Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?
Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?
Eller massa tid över och behöver det
Varför alla ålderstrådar? Varför är det så konstigt eller fel att bli tillsammans med någon som är äldre?
Nu skrev hon att hon tror att det inte håller, inte att hon vet.
Klart det kan hålla, väntar de med barn tills han går i pension så slipper de dagisavgiften, så det är ju en fördel. Sedan underlättar det när gubben blir skröplig, då orkar ju hon av att ta hand om honom, det blir ju bara att fortsätta efter att barnen flyttat ut. Då blir det att hämta och köra till vårdcentralen istället för barnens aktiviteter.
Nu skrev hon att hon tror att det inte håller, inte att hon vet.
Klart det kan hålla, väntar de med barn tills han går i pension så slipper de dagisavgiften, så det är ju en fördel. Sedan underlättar det när gubben blir skröplig, då orkar ju hon av att ta hand om honom, det blir ju bara att fortsätta efter att barnen flyttat ut. Då blir det att hämta och köra till vårdcentralen istället för barnens aktiviteter.
Jag undrar varför denna Anonym (Oanständig) enbart ser till det SEXUELLA???
jag var gift med man och barn men lite trött på livet.
Då började min nya chef han var äldre än mig men med enorm humor och värme. Jag kände känslor jag trott jag inte längre kunde känna. Jag var ju gift så jag försökte stå emot, men på en firmafest en dag gick det inte längre. Bakom kopiatorn lät jag honom trycka mig i prutten och spruta över min röv.
Sedan blev det tyvärr inte vi ändå men jag kommer aldrig glömma känslan av hans ådriga balle i mitt stjärthål.