• Anonym (Oanständig)

Åldersskillnad

Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (M)

Har varit/är fortfarande attraherad av en kollega som är ~15 är äldre. Hade jag inte redan varit i ett förhållande så hade jag gärna varit med henne. Vad spelar åldern för roll så länge man gillar varandra?

• Anonym (Kleopatra)
    Anonym (M) skrev 2024-11-08 21:08:12 följande:

Har varit/är fortfarande attraherad av en kollega som är ~15 är äldre. Hade jag inte redan varit i ett förhållande så hade jag gärna varit med henne. Vad spelar åldern för roll så länge man gillar varandra?

Så hett! Hur gammal är du? 
  • Anonym (M)
    Anonym (Kleopatra) skrev 2024-11-08 21:15:40 följande:
    Jag är 33 år.
  • Anonym (Ebba)

Bryr mig inte ett dugg om ålder! Så länge båda två är nöjda och glada så behöver ingen annan bry sig. Jag är 18 och min kille (snart sambo) är 46. Började som KK men snart förstod vi båda två att vi var kära i varandra. 

Gör vad ni vill och sluta bry er om vad andra tycker!!

• Anonym (Kleopatra)
    Anonym (Kleopatra) skrev 2024-11-08 21:15:40 följande:
    Hsr själv varit förälskad i en yngre kille med ungefär samma åldersskillnad. 
  • Anonym (Gisela)
    Anonym (Ebba) skrev 2024-11-09 07:56:03 följande:

Bryr mig inte ett dugg om ålder! Så länge båda två är nöjda och glada så behöver ingen annan bry sig. Jag är 18 och min kille (snart sambo) är 46. Började som KK men snart förstod vi båda två att vi var kära i varandra. 

Ja, fast ämnet är rätt så intressant. Tror emellertid en medlem snöat in på åldersskillnader. 
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Ebba) skrev 2024-11-09 07:56:03 följande:

Med den åldersskillnaden tror jag nog inte att det kommer att hålla i längden.
    Se till att stå i bostadskö.
  • Meddelande borttaget
  • GrovRobban
    Anonym (Ja) skrev 2024-10-27 19:33:40 följande:

Mitt alternativ finns inte.....

Ja (kvinna som vill ligga med en yngre man)

Skulle 41 funka?
  • GrovRobban
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-10-27 19:38:52 följande:
    Medhåll på den   ;)
    Funkar 41 år?
Svar på tråden Åldersskillnad