• Anonym (Oanständig)

Åldersskillnad

Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Man5) skrev 2024-11-03 18:16:51 följande:
    En liknande tråd där män skrev om sina yngre kvinnor hade fått många tummar ner. Men inte när det handlar om kvinnor med yngre män. Just saying!

Grattis till era relationer damer!
    Och ditt inlägg kommer också få tummar ner. Men det innebär ju inte att din iakttagelse är rätt.
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Man2) skrev 2024-11-03 18:44:03 följande:
    Och ditt inlägg kommer också få tummar ner. Men det innebär ju inte att din iakttagelse är rätt.
    Jag tänker att det är precis det som bekräftas.
  • Anonym (Drömmen om en kollega)

Jag gick hos en massor ett tag, hon var närmare tio år äldre. Efter ett par besök så visade hon intresse för mig och vi var ett par i 5 år, enda anledningen till att det tog slut var för att jag ville ha barn. 

Jag tänker fortfarande på henne varje dag, aldrig haft så bra sex varken innan eller efter. 

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (Ja) skrev 2024-11-03 16:55:05 följande:
    Jag är 44 år (kvinna) och spenderade just natten med en 24-åring Flört Så ungefär där skulle jag säga. Väldigt tveksam till 23 men det beror främst på hur mogen personen är.
    Just det, det beror på  mogenhet /mandighet.  Har 13 år yngre älskare för tiden, har haft en underbar helg   Drömmer
  • Anonym (Gisela)
    Anonym (Ja) skrev 2024-11-03 16:55:05 följande:
    Jag är 44 år (kvinna) och spenderade just natten med en 24-åring Flört Så ungefär där skulle jag säga. Väldigt tveksam till 23 men det beror främst på hur mogen personen är.
    Anonym (Kleopatra) skrev 2024-11-03 18:12:35 följande:
    Här är en till med yngre man. Jag och min tio år yngre man har varit ett par i 11 år. 

Härligt tjejer Glad ta vara på och njut av era erfarenheter! för min del är åldersskillnaden 37 år till lover Boy, 59 (jag) och 22 (han) när attraktion väcktes. Så pass stor att det ur min synvinkel aldrig kan bli tal om annat än kk förhållande.

• Anonym (Gisela)
    Anonym (Man5) skrev 2024-11-03 18:16:51 följande:
    En liknande tråd där män skrev om sina yngre kvinnor hade fått många tummar ner. Men inte när det handlar om kvinnor med yngre män. Just saying!

Grattis till era relationer damer!
    Ja okej, fast nu inkluderades väl åldersskillnader mellan äldre manlig kollega och yngre kvinnlig kollega i trådstarten as well? Så tolkade i alla fall jag enkäten i ts. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-11-03 21:57:43 följande:
    Just det, det beror på  mogenhet /mandighet.  Har 13 år yngre älskare för tiden, har haft en underbar helg   Drömmer
    Precis, min bästa åldersgrupp är annars ca 30-35, men ibland kan man göra undantag.
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Gisela) skrev 2024-11-03 22:40:32 följande:
    Ja okej, fast nu inkluderades väl åldersskillnader mellan äldre manlig kollega och yngre kvinnlig kollega i trådstarten as well? Så tolkade i alla fall jag enkäten i ts. 
    Jo, men kvinnorna och deras boytoys tog över tråden =)
  • Anonym (Cliff)

Tror inte att åldern spelar en egentlig roll. Tror också att äldre ofta missuppfattar eller inbillar sig att intresse finns från yngre. (För att sen skylla på att alla andra är så dömande och det är därför den yngre inte blir attraherad)

Ett slags egocentriskt tänk.

• Anonym (Gisela)
    Anonym (Man5) skrev 2024-11-04 20:48:58 följande:
    Jo, men kvinnorna och deras boytoys tog över tråden =)
    Ja, just nu i vart fall!. Betingelserna kan pendla och ändra sig kvickt om fler män hittar sin väg till tråden! :) 
Svar på tråden Åldersskillnad