Åldersskillnad
Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?
Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?
Jag gick hos en massor ett tag, hon var närmare tio år äldre. Efter ett par besök så visade hon intresse för mig och vi var ett par i 5 år, enda anledningen till att det tog slut var för att jag ville ha barn.
Jag tänker fortfarande på henne varje dag, aldrig haft så bra sex varken innan eller efter.
Härligt tjejer ta vara på och njut av era erfarenheter! för min del är åldersskillnaden 37 år till lover Boy, 59 (jag) och 22 (han) när attraktion väcktes. Så pass stor att det ur min synvinkel aldrig kan bli tal om annat än kk förhållande.
Tror inte att åldern spelar en egentlig roll. Tror också att äldre ofta missuppfattar eller inbillar sig att intresse finns från yngre. (För att sen skylla på att alla andra är så dömande och det är därför den yngre inte blir attraherad)
Ett slags egocentriskt tänk.