Varför gillar så många Trump?
Kan du inte läsa eller? Jag säger att det finns inga underlägg som styrker att Trump har deltagit i sexuell kriminell aktivitet, inte heller inom Epstein. Och som du och jag har diskuterat innan så om du har underlägg så dela gärna med dig. Sen kan du gärna mötta mina argument sen tidigare med, men det vill du väll inte.
Epstein förtjänade inget mindre än dödsstraffet. Och kommer annan fakta fram ang Trump så kommer jag ändra min åsikt den dagen.
Utan brottsanklagelser har personer som du ingen substans, och det visar att ni kritiserar honom endast för hans person, aldrig för sak. Jag kollar på vad Trump gör, inte på vilka rykten hans meningsmotståndare sprider.
Finns precis hur många som helst som pekar på djupt samröre med Epstein.
Jag förstår att lite pedofili/sex med minderåriga är inget vi ska få prata om med trumpen.
Och antar du är helt okey med sexuella övergrepp och våldtäkter också?
Och muta Ghislani med minimum säkerhetsfängelse berättar än mer och att hon nu som vittnes mål för rädda trumpen är helt borta med denna muta, som också jag har för mig bryter mot lagar/regler, kanske bägge.
Rätt intressant att något så uppenbart, så kommer du rycker med försvar för pedofili/sex med minderåriga.
trumpen och Epstein hade ju en hemlighet som vi kommer ihåg av trumpens teckning