• Anonym (Fuck U, Fuck Me Fuck Everyone!)

Är så less på Sverige

Spelar ingen roll hur mycket man än kämpar i det här landet. Mår du inte bra så förblir man ensam. Ingen vill förstå, ingen vill skapa en vänskap / relation.

Alla ska leka att de är bäst hela tiden, fast de inte drar sig för att ljuga, smutskasta, förtala. Det är ju för fan löjligt.

Skulle hellre vara fattig i ett varmare land där folk inte dömer en utefter ens ekonomi eller saker. Allt är så felvridet i det här landet.

De som ljuger, sätter sig över andra och trampar över tår, samt kan hånskratta andra i ansiktet, det är dom som kommer längst. 

Säger bara 2 ord. Fy fan! 

Har inte råd att ta mig härifrån men kan inte sluta drömma om det. Mår skit i det här landet. Det här landet så frodas högnäsorna, ljugarna samt hånande människor. Äcklas av det här landet och vill inte vara kvar men kommer inte härifrån. 

Och nej, du som tar illa vid dig av det här, det betyder inte att jag vill åka till ett varmt land och svälta ihjäl mig medvetet, för alla har vi en överlevnads instinkt. Du med om någon, sedan om din eller min är mer berättigad, har jag svaret på men du gillar det inte kan redan nu säga.

Det här landet är på väg att förvandlas dessutom likt Nordkorea stil, Men folket fattar det inte själva ens. 

• Svar på tråden Är så less på Sverige
  • Anonym (Calle)

TS, du visar verkligen att man inte blir en bättre männska av att gå igenom hemska sker.

Anonym (Calle) skrev 2024-12-14 22:31:35 följande:

TS, du visar verkligen att man inte blir en bättre männska av att gå igenom hemska sker.

Vilka är dessa "hemska saker" du syftar på? O på villket sätt bevisar du att din väg är den rätta? 

jag ska bjuda till lite och länka en annan tråd som jag skrev ikväll; www.familjeliv.se/forum/thread/83210848-vilket-av-dessa-alternativ-hade-du-valt-helst

Vad har du att komma med menar dfu?? 

• Anonym (Tröttsamt)
    Anonym (Fuck U, Fuck Me Fuck Everyone!) skrev 2024-12-14 22:34:19 följande:

Vilka är dessa "hemska saker" du syftar på? O på villket sätt bevisar du att din väg är den rätta? 

jag ska bjuda till lite och länka en annan tråd som jag skrev ikväll; www.familjeliv.se/forum/thread/83210848-vilket-av-dessa-alternativ-hade-du-valt-helst

Vad har du att komma med menar dfu?? 

Detta börjar bli tröttsamt. Finns bättre saker du kan göra för att förbättra din psykiska hälsa än att supa till på helgerna och skrika ut ditt hat på nätet. Allvarligt. Är det inte hunden, så är det arbetet eller Sverige och gud vet allt. Ta tag i ditt mående istället för att supa, så ska du se att du snart mår aningens bättre.
  • Anonym (Calle)

Du är vuxen nu.
    Ta ansvar för dig och ditt liv.

• Anonym (A)
    Anonym (Calle) skrev 2024-12-14 22:39:32 följande:

Du är vuxen nu.
    Ta ansvar för dig och ditt liv.

Håller med
  • Anonym (Theymer)
    Anonym (Fuck U, Fuck Me Fuck Everyone!) skrev 2024-12-14 22:12:48 följande:

Seriöst, det är ju något riktigt fel på dig. Sverige stod ine upp i andra världskriget men tog del av judarnas guld och därefter har lyckats bygga upp landet ifrån att behöva koka läder för att sedan äta det. Dvs Sverige hade aldrig klarat sig på egen hand. Utna har utnyttjat andras mord samt ekonomiska tillgångar. 

Du kan även plussa på "1 påse mat"  till säkerligen runt 50 fulla påsar, dvs mer än vad du någonsin har gett till ditt systers barn i presenter och inget mer.

Hur kan du komma med en lögn där du påstår att jag inte hjälper andra? Vänder du tillbaka med bilen när du ser att någon har fått kedjan hoppad p cykeln? Jag gjorde det senast för 3 dagar sedan. 

Du är orsaken till varför man inte gillar Sverige. 

Har även räddat livet på 3 stycken så vad har du att komma med förutom lögner, flaska påståenden samt smutskastande??  Upp til lbevis.

Jag tror inte du förstår vad jag skriver.
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2024-12-14 22:38:01 följande:
    Detta börjar bli tröttsamt. Finns bättre saker du kan göra för att förbättra din psykiska hälsa än att supa till på helgerna och skrika ut ditt hat på nätet. Allvarligt. Är det inte hunden, så är det arbetet eller Sverige och gud vet allt. Ta tag i ditt mående istället för att supa, så ska du se att du snart mår aningens bättre.
    Sant. Förnekar det inte. Låt mig få ha min medicin så slipper vi alla det här. 
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2024-12-14 22:38:01 följande:
    Fast bortsett ifrån hunden då. För jag skulle ärligt talat döda den som rör hunden. O skulle staten gå in så skulle jag bli muslim för att återkomma med hämnd. 
    Anonym (Theymer) skrev 2024-12-14 22:50:32 följande:
    Jag tror inte du förstår vad jag skriver.
    Utveckla gärna vad du menar?
Svar på tråden Är så less på Sverige