• Anonym (Rob)

Varför söker fyrbarnsmammor en partner?

Ja, jag ser många 3-4+ barnsmammor som söker partner.  Varför ?   Har de ens tid med en partner?  Vad kan hon erbjuda mer än en massa ungar....?

• Svar på tråden Varför söker fyrbarnsmammor en partner?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Fjäril kär

Det finns gott om mammor som har all tid i världen med en partner. Det finns många som har ett vuxenliv också med helt vanliga behov precis som alla andra.  
    Det finns många män som är pappor också och gärna vill ha en mamma eftersom båda parter vet vad det innebär att vara förälder  

• Anonym (Snigelkott)

Mina fördomar säger att hon inte har annat val än att hitta någon att dela räkningar med.

Och det funkade ju förra gångerna... Flört

Hennes motiv är alltså inte ett dugg svårt att förstå. Säkerligen har hon även visst intresse av sex.

Jag tycker frågan mer är vilka normalbegåvade män som drar på sig det bagaget för lite göka, även om det är trevligt?

• Anonym (Snigelkott)
    Fjäril kär skrev 2025-01-27 15:19:01 följande:

Det finns gott om mammor som har all tid i världen med en partner. Det finns många som har ett vuxenliv också med helt vanliga behov precis som alla andra.  
    Det finns många män som är pappor också och gärna vill ha en mamma eftersom båda parter vet vad det innebär att vara förälder  

Men de männen vill ju oftast ha en hjälpmorsa så de slipper föda och klä på sina egna barn, så hur hjälper det när hon redan har fyra barn som ska servas och köras till träningar?

En vän till mig fastnade för en desperat trebarnsmor och lämnade sin fru efter 19 år.

Det var mycket roligt mellan lakanen i ett halvår tills han och nya blev sambo, sen var han mest passopp och körde hennes tre ungar till träningar hit och dit medan sexet blev allt mindre av, vilket hon krönte med att vara otrogen med just deras tränare. Hepp!

Han kände sig lite fintad där... Cool
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Snigelkott) skrev 2025-01-27 15:22:20 följande:

Mina fördomar säger att hon inte har annat val än att hitta någon att dela räkningar med.

Och det funkade ju förra gångerna... Flört

Hennes motiv är alltså inte ett dugg svårt att förstå. Säkerligen har hon även visst intresse av sex.

Jag tycker frågan mer är vilka normalbegåvade män som drar på sig det bagaget för lite göka, även om det är trevligt?

Det verkar ju inte vara så många då dessa kvinnor hänger kvar på apparna.   
    Frågade en om hon var ute efter nåt tillfälligt eller seriöst. Men hon ville ha nåt seriöst. Så det är nog så som du säger att hon inte söker sex. Utan en försörjare.
  • Anonym (J)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 15:03:09 följande:
    Nej, bara en fundering.  Var intresserad innan de framgick att hon hade så många ungar.
    Har du inget bättre för dig om dagarna än klura på andras problem? 
  • Anonym (J)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-27 15:28:41 följande:
    Det verkar ju inte vara så många då dessa kvinnor hänger kvar på apparna.   
    Frågade en om hon var ute efter nåt tillfälligt eller seriöst. Men hon ville ha nåt seriöst. Så det är nog så som du säger att hon inte söker sex. Utan en försörjare.
    Nej, de flesta vill väl ha en partner som alla andra?
  • Fjäril kär
    Anonym (Snigelkott) skrev 2025-01-27 15:27:28 följande:
    Men de männen vill ju oftast ha en hjälpmorsa så de slipper föda och klä på sina egna barn, så hur hjälper det när hon redan har fyra barn som ska servas och köras till träningar?

En vän till mig fastnade för en desperat trebarnsmor och lämnade sin fru efter 19 år.

Det var mycket roligt mellan lakanen i ett halvår tills han och nya blev sambo, sen var han mest passopp och körde hennes tre ungar till träningar hit och dit medan sexet blev allt mindre av, vilket hon krönte med att vara otrogen med just deras tränare. Hepp!

Han kände sig lite fintad där... Cool
    Du har så mycket fördomar hör jag.. och hur puckad är då dessa mähän till män som.påstår sig bli lurad? Det är ju inte så att han tvingas under pistolhot?  Men tänker man med kuken så....

Det finns gott om kvinnor och män som bryter upp efter långvariga äktenskap och relationer med gemensamma barn och så småningom vill dom självklart hitta en partner.  En kvinna på 38 år som varit gift i  många år , tjänar bra på sitt jobb och har 4 barn/helsyskon varannan vecka- hur kan hon ses som en lycksökare eller wt? 

Det säger väl mer om männen som ratar henne?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Varför söker fyrbarnsmammor en partner?