Varför söker fyrbarnsmammor en partner?
Ja, jag ser många 3-4+ barnsmammor som söker partner. Varför ? Har de ens tid med en partner? Vad kan hon erbjuda mer än en massa ungar....?
Ja, jag ser många 3-4+ barnsmammor som söker partner. Varför ? Har de ens tid med en partner? Vad kan hon erbjuda mer än en massa ungar....?
Jag är snart fyrabarnsmamma (äldsta är iförsej vuxen och nyligen utflyttad) och om jag blev singel skulle jag nog inte vilja vara ensam resten av livet. Dejta skulle väl inte vara prio ett när barnen är små men såsmåningom. Då skulle jag nog vilja träffa någon som också har barn så man kan hitta på saker tillsammans med barnen och är på samma nivå och så kanske man inte direkt måste flytta ihop det första man gör.
Vet inte varför du stör dig på det? Det är väl bara att låta bli att träffa kvinnor med flera barn om du inte vill det? Jag kan absolut förstå att man inte vill träffa en fyrabarnsmamma om man själv inte har barn till exempel men det är ju ingen som tvingar nån till det. Det finns massa olika sorters män som jag inte skulle vara intresserad av om jag var singel men jag stör mig inte på att de letar efter en partner , det påverkar ju inte mig. Hade jag själv inte haft barn eller bara haft ett hade jag inte heller velat träffa en fyrabarnspappa med små barn men han får gärna leta efter partner om han vill.
Konstig tråd. Varför söker män med 3-4 barn en ny partner?
Rob, tips från coachen, skriv tydligt i din presentation att du inte är intresserad av kvinnor med barn så löser sig det problemet för dig.
Det är nog inte menat att någon skall vara singelmamma med 3-4 ungar, det blir ju skitjobbigt. Så mamman mlm måste hitta en karl i det läget.
Är en annan sak för singelmammor med 1 barn, då är det mer chill. Hon måste inte ha någon.
Även fyrbarnsmammor behöver kärlek och närhet. Oavsett hur många barn man har så vill man oftast dela sitt liv med någon som inte är sina barn.
Att de söker någon är inte konstigt, att de ev finner någon är däremot inte lika självklart.
Jag är kvinna med två vuxna barn, hade på inga villkor inlett något med en man med fyra yngre barn.
Det hade jag för övrigt inte gjort när jag hade småbarn själv heller.
Jag är inte speciellt förtjust i barn rätt allmänt, tycker inte illa om dem på något sätt men tycker att barn generellt är jobbiga.
Att behöva ta hänsyn till FYRA stycken? Dock aldrig.
Nu för tiden tar jag inte hänsyn till några barn öht, tja förutom barnbarnen då när vi ses emellanåt. Det är faktiskt de enda barn jag vill umgås med.