Anonym (TS) skrev 2025-01-30 15:19:31 följande:
För mig är det vettigt att ha koll på vad min korg väger eftersom jag ska bära hem det. Det är även relevant utifrån hur mycket jag behöver. Ska jag göra en morotskaka och en sallad med morötter i så behöver jag en viss mängd morötter.
Sedan gör jag detta väldigt oreflekterat. Jag känner inte att jag behöver försvara mitt sätt att leva på även om du tycker det.
För mig är detta inget jag ens behöver tänka på, jag bara vet och är enkelt för mig.
Anonym (TS) skrev 2025-01-30 15:23:17 följande:
klyban skrev 2025-01-30 14:53:30 följande:
Detta har ju porecis ingenting med tråden och göraOch här börjar jag undra varför du ens är kvar i tråden, och TS ser man knappt i horisonten.
Vad pratar du om? Om jag handlar som jag gör för att jag är sugen på en viss sak, idag vill jag ha curry kyckling, koriander, banan och något mer då kan jag få det idag om jag handlar. Men jag skulle inte köpt det i söndags eftersom jag inte va sugen på det då.
Vad är det för ton du har mot mig. Vill du bara bråka eller vad är din poäng?
Det är ni andra som ställer frågor som inte har med min trådstart att göra och vill gå in och märka ord, få redovisningar exakt vad jag äter och allt möjligt.z
Du har 200m till affären, och frågan är om du tror alla har det på samma sätt.
Eller om du förstår handlingen är i en helt annan situation för andra, gör du?
Din TS känns nu obsolet för den diskussion som nu är.
Anonym (skaffa) skrev 2025-01-30 15:27:00 följande:
Även jag kan få den rätten idag, men utan att behöva handla på väg hem, för ingredienserna finns redan hemma. Jag handlade det i söndags,
och kan ändå välja att tillaga det idag. Som vi flesta gör.
Dock sambon kan inte handla alls, det är alltid skevt då.
Antingen för mycket grönt, eller för mycket proteiner.
Hon handlar extremt sällan som tur är.