• Anonym (gra57)

Ja då var de slut äntligen!!

Då var Alla hjärtans dag slut för i år (Urk).

Vilken är nästa kommersiella jippo man ska gräva ner sig i sängen och sova bort.?

• Svar på tråden Ja då var de slut äntligen!!
  • Aniiee
    Anonym (gra57) skrev 2025-02-15 18:59:57 följande:
    Den dagen bryr jag mig inte ens om, slutat med att äta godis ändå och får inte hutlösa mängder reklam i min brevlåda pga gelehallon.

helt enkelt solklart att alla som lämnar reklam numera är helt klart analfabeter eller saknar någon skruv.
    Jag får aldrig reklam(som jag inte vill ha). Det är 2025, reklam är förlegat sedan minst 10 år.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Anonym (gra57)
    Anonym (Nydumpad) skrev 2025-02-15 19:06:11 följande:
    Aha, du med reklamproblemen igen. Alla hjärtans verkar verkligen vara besvärligt för dig. Nydumpad eller?
    Av ditt nick att tolka så verkar du vara de?
  • Anonym (Nydumpad)
    Anonym (gra57) skrev 2025-02-15 19:20:22 följande:
    Av ditt nick att tolka så verkar du vara de?
    Inte jag som sitter här och bölar över Alla hjärtans dag.
  • Mentat
    Anonym (Grinchen härjar visst på kärleksdagen också) skrev 2025-02-15 16:54:04 följande:
    Vilken typ av choklad? Även Aladdinaskar? Isåfall får man passa på och gå ut för egen del 😀
    Ja då, det fanns Aladdin i reakorgen också! Om det finns någon kvar i morgon är en annan femma men det kan vara värt att kolla.
  • Anonym (Grinchen härjar visst på kärleksdagen också)
    Mentat skrev 2025-02-15 20:01:21 följande:
    Ja då, det fanns Aladdin i reakorgen också! Om det finns någon kvar i morgon är en annan femma men det kan vara värt att kolla.
    På Ica då eller? Hemköp? 

Vet att Lidl säljer billiga askar med såna där marsipanbröd med sylt och likörer just nu. Har redan köpt två stycken. Hade suttit fint med en Paradis också. Här gillar vi ljus choklad för hela slanten! 
  • Anonym (Borderlina)

1 månad efter alla hjärtans är det steak and bj day! Det kanske är en fånig dag men jag gillar den. En favorit faktiskt 

Jag skall överrtala han till att ta en semesterdag och servera det två ggr. Steak n eggs på morgonen och steak och kanske potatisgratäng till.middag och givetvis bj då i samband med dessa. Så det, gymma ihop och i övrigt bara mysa i soffan ihop hela dagen.

• Mentat
    Anonym (Grinchen härjar visst på kärleksdagen också) skrev 2025-02-15 20:05:08 följande:
    På Ica då eller? Hemköp? 

Vet att Lidl säljer billiga askar med såna där marsipanbröd med sylt och likörer just nu. Har redan köpt två stycken. Hade suttit fint med en Paradis också. Här gillar vi ljus choklad för hela slanten! 
    Det var ICA jag handlade på. Dock inte någon choklad för min del, vågen säger att jag bör låta bli. Litet portvin och ost på kvällen kan väl inte innehålla några kalorier...?
    Mentat skrev 2025-02-15 21:16:32 följande:
    Det var ICA jag handlade på. Dock inte någon choklad för min del, vågen säger att jag bör låta bli. Litet portvin och ost på kvällen kan väl inte innehålla några kalorier...?
    Det beror nog på mängden kanske. Och ostsort. Men ett glas och en liten bit ost till låter gott och ganska lagom. Hoppas det ska smaka!

Socker är inte bra nej. Själv får jag mest ångest av socker då det ger en så snabb energi och även stress. Men svårt att avstå ibland då det smakar så förbaskat gott. Ljusa chokladpraliner, mmm..
  • Anonym (Elisa)
    Anonym (gra57) skrev 2025-02-15 12:25:24 följande:
    Ja då var de slut äntligen!!

Då var Alla hjärtans dag slut för i år (Urk).

Vilken är nästa kommersiella jippo man ska gräva ner sig i sängen och sova bort.?

Buhu..Stackars dig.
    Ta dig i kragen människa. Eller är du 5 år?
    Att du är ensam och förtvivlad under kommersiella jippon beror bara på dig själv.
    Bete dig som en normal människa så kommer du inte ha ngr problem med ensamhet. 
    Vilket är ditt största problem.Ensamhwt. Och inte något jippo!
    Anonym (Borderlina) skrev 2025-02-15 20:35:28 följande:

1 månad efter alla hjärtans är det steak and bj day! Det kanske är en fånig dag men jag gillar den. En favorit faktiskt 

Jag skall överrtala han till att ta en semesterdag och servera det två ggr. Steak n eggs på morgonen och steak och kanske potatisgratäng till.middag och givetvis bj då i samband med dessa. Så det, gymma ihop och i övrigt bara mysa i soffan ihop hela dagen.

Det ante mig att den högtidsdagen är skapad av män. Kollade just upp det hela. Skulle gissa på en eller flera, ganska unga upphovsmän. 
Svar på tråden Ja då var de slut äntligen!!