• Anonym (Fattarinte)

Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?

Var med en kille och när han var på väg att komma så bad jag honom att hålla emot utlösningen. Men när han kom så valde han att spruta ändå och säger att det inte går att hålla emot när man kommer. Jag tror inte alls på att det inte går om han hade velat så hade han kunnat hålla emot.

Killar bevisa för mig att det inte går o hålla emot för jag tror han bara ville kladda ner mig bara för att. Hur svårt ska det vara att bara hålla emot fast man får orgasm. Jag fattar inte.

• Svar på tråden Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?
  • Anonym (Man)

Stoppar man innan point of no return kan man låta bli att spruta men när kroppen bestämt sig så får det inte stoppa viljestyrt. Med kondom, i handen eller på annat sätt kan man fånga upp det men inte undvika att det kommer. 

• Tom Araya
    Anonym (yyyll) skrev 2025-02-16 19:14:55 följande:

Det går men då måste man ha full koll och stoppa precis i rätt ögonblick. Det är mycket svårt. Nån liten sketen skvätt kan komma...

Du menar inte att du stoppar även själva orgasm?
  • Anonym (Jaha)

Är tröskeln passerad så .... kommer man.
    Oavsett man är kvar i eller hunnit dra ut.

• hmm77
    Anonym (Fattarinte) skrev 2025-02-16 18:49:07 följande:
    Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?

Var med en kille och när han var på väg att komma så bad jag honom att hålla emot utlösningen. Men när han kom så valde han att spruta ändå och säger att det inte går att hålla emot när man kommer. Jag tror inte alls på att det inte går om han hade velat så hade han kunnat hålla emot.

Killar bevisa för mig att det inte går o hålla emot för jag tror han bara ville kladda ner mig bara för att. Hur svårt ska det vara att bara hålla emot fast man får orgasm. Jag fattar inte.

Varför bad du honom att hålla emot sin orgasm?
  • Gaskarl
    Anonym (Jaha) skrev 2025-02-16 19:46:25 följande:

Är tröskeln passerad så .... kommer man.
    Oavsett man är kvar i eller hunnit dra ut.

Precis så är det..
  • Noname00
    Anonym (Fattarinte) skrev 2025-02-16 18:54:38 följande:
    Är inte det bara något killar säger för att det blir mycket skönare att få spruta medan man kan hålla tillbaka det om man bara vill.
    Vad ska man göra av sperman menar du när man kommer?

Vart sprutade han dom flesta gillar det.
  • Anonym (M)
    Anonym (Olika) skrev 2025-02-16 18:52:47 följande:

Om du har svårt för att fatta så kanske du skulle testa att försöka få orgasm någon gång, och sedan när det närmar sig så håller du bara tillbaka. Lätt som en plätt.

Om du menar som tjej/kvinna så går det du beskriver alldeles utmärkt 
  • Anonym (M)

Om han sprutade på dig utan samtycke så har han gjort ett sexuellt övergrepp. Även om det var sant att han inte kunde stoppa så måste han ju inte lägga satsen just på dig om du inte vill det. Han är ett svin

• Anonym (J)

Så han ska inte få komma och ha det riktigt skönt eftersom du tycker det är äckligt och jobbigt att bli kladdig? 

Man får ju verkligen hoppas att du skojar. Stackars kille. 

Svar på tråden Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?