Han vill inte att jag träffar henne
Min exman vill inte att jag träffar hans flickvän, den människa mina barn har i sitt liv halva tiden. Hon vill enligt barnen träffa mig, men han säger nej.
Någon som varit i liknande sits? Hur hanterade ni det?
Min exman vill inte att jag träffar hans flickvän, den människa mina barn har i sitt liv halva tiden. Hon vill enligt barnen träffa mig, men han säger nej.
Någon som varit i liknande sits? Hur hanterade ni det?
Frågan är ju varför du envisas med att träffa henne? Det för ju inte mycket till, om det gäller samarbete. För det har du ju med pappan
Låter mer som du är nyfiken. För vad ska du ha den information du tillskansar dig?
Det ideala läget är såklart att man har en bra relation med både pappa och den nya. Men man får nog respektera att han inte vill.
Frågan är ju varför du envisas med att träffa henne? Det för ju inte mycket till, om det gäller samarbete. För det har du ju med pappan
Låter mer som du är nyfiken. För vad ska du ha den information du tillskansar dig?
Det ideala läget är såklart att man har en bra relation med både pappa och den nya. Men man får nog respektera att han inte vill.
Var med om samma, då visade det sig att han fortfarande inte var över barnens mamma tyvärr.
Ha tålamod
Det kanske ändras längre fram
Jag menar han är väl ingen diktator, ni kan träffas ändå
Det är väl bara att ni två stämmer träff oberoende av honom? En fika på stan eller något. Bara kolla upp hennes telefonnummer eller facebook eller vad hon nu ka ha. Jobbtelefon om han övervakar hennes privata.
Gissar att det finns saker han inte vill att ni ska prata om/dela med er av? Gissar att han är en pissig person. Förlåt min cynism, men jag lägger in det här som en motvikt till inlägget om att TS skulle "tillskansa sig information"... Suck...
Han verkar nojig att det ska komma fram hur han har behandlat dig (och kanske henne). Han har antagligen dragit nån rövarhistoria om hur han är offret...