Anonym (50?) skrev 2025-03-02 12:15:59 följande:
Det var lite oklart i starten, jag misstolkade "Är helt klart en familjefar"
Nackdelen att leta bland 40+ är att många vettig har ett sunt förhållande, en del är brända efter ett dåligt förhållande och några bara konstiga. Många är också på ett positivt sätt noga med att det ska bli rätt om det ska bli seriöst. Dvs de har insett att inget förhållande är bättre än ett dåligt eller halvbra förhållande.
En fördel är att en del varit med ett tag, spelar mindre spel, är tydliga med vad de vill och tar för sig.
Du måste vara en man, bara ni som resonerar så. Att en kvinna absolut inte kan leva frivilligt som singel och inte vill ha en relation. Då finns det bara dom 3 alternativen, självklart lol. Antingen är dom konstiga, brända etc. Ni måste verkligen intala er det för att klara av sanningen verkar det som.
För övrigt blir jag helt förfärad när jag läser här. Vilken syn på kvinnor. Känner mig lyckligt lottad som är klar med dejting och inte vill ha en man. Läser man här, så blir man knappast mer sugen.
Det är alltid en röd flagga för mig, när TS pratar om att dom kvinnorna han vill ha. Inte vill ha honom. Och dom som vill ha honom, vill han inte ha. I klarspråk, du siktar för högt. Du kommer fortsätta vara singel on du fortsätter så.
För övrigt, nej jag hade inte övervägt att dejta dig. Din syn på kvinnor är ganska alarmerande. Speciellt biten om kvinnor som råkar ut för våld. Snälla, håll dig borta från dessa. Dom behöver inte en man som du.