Jimmy75 skrev 2025-07-02 23:28:14 följande:
Inte för att jag förstår varför just överviktigas val är så viktiga, eller varför du hänger upp dig så på mitt inlägg....eller jo, det gör jag iofs. Det brukar vara känsligt när man är där och drar i den där offerkoftan. Som direkt svar på din fråga. Nej, jag skulle inte skratta åt en sådan person, men jag skulle inte under några omständigheter stryka medhårs eller censurera mig och uppmuntra gnället (ursäkta det dåliga ordvalet).
Du kan vända och vrida på det hur du vill men det i slutänden är frågan om man vill ändra på något eller beklaga sig över det.
Det är naturligtvis inte Tinders fel att det går dåligt för män (även om dom ser att tjäna mycket pengar på det) . Att det går dåligt beror på obalansen mellan män och kvinnor. Obalansen leder till att kvinnor blir ännu mera kräsna vilket leder till att det går ännu sämre för män.
Nu vill vi inte höra gnäll mot manliga skribenter, Jimmy75. Nu vill vi höra konkreta åtgärder hur du skall förändra kvinnor på Tinder, utan att du skyller på män.
Du beklagar dig att andra inte kommer med konkreta exempel, visa nu att du själv är så förträfflig Jimmy75. Visa oss.