EpicF skrev 2025-07-31 12:01:54 följande:
Nej, jag glömde inte vad jag svarade på.
klyban skrev 2025-07-30 12:10:32 följande:
DU har ingen hyfs alls, du klarar inte ens av att be TS om ursäkt för att du lade orden i munnen på h*n.
Det är nog en av de västa diskussionstekniker som existerar, och där man lägger orden i mun på annan, och sen vägrar att acceptera att alla såg det och du påkommen och inte vill backa och/eller be om ursäkt.
Eller ja, be TS om ursäkt är det minsta man kan göra, allt annat är svårt ohyfs.
Du är inte ts så du ska skita i det. Det är totalt irrelevant för dig, som så mycket annat.
Förövrigt så vet inte du vad jag har gjort eller inte.
Detta är en tråd där man diskuterar och i där berättar TS att h*n aldrig drog direkt.
Men det accepterade inte du, och sånt bör man be om ursäkt och när du försöker övertyga alla att bara du har rätt.
Och beter man sig så, så ska man be om ursäkt till TS för att du lade orden i munnen på detta och vägrade ens erkänna du gjorde detta.
Det är inte hyfs, utan det exakt omvända.
EpicF skrev 2025-07-31 12:04:09 följande:
"Drog direkt" är ett uttryck för att man drog tidigt/snabbt för hinna till ett eller annar, och inte "hann" hjälpa med städning. Det var vad ts gjorde.
Förövrigt har jag aldrig "fortsatt framhäva det".
TS drog aldrig direkt och berättade detta för dig, och ändå vägrade du acceptera detta.
Och sen tolka om texter till något helt annat, vad är det om?
Eller försökte påstå att du har tolkningsföreträde, för TS berätta direkt var fel.
EpicF skrev 2025-07-31 13:27:06 följande:
Så bra. Tyvärr så visar folk i tråden på det motsatta.
Enda som faller inom den kategorin är den som försökte påstå det var "direkt" och fast TS berättade att det var fel.
SÅ vem har visat det motsatta, undrar då det kan bara vara dig själv du pratar om och med tanken på TS sade du hade fel.