• Anonym (TS)

Gift man beter sig konstigt

Först var han väldigt på om allt möjligt vi skulle göra tillsammans, ett exempel på aktivitet jag sa att det passar inte så bra för jag är inte så bra på det, men det gör inget svarade han, bara han får vara med mig? Jag tog det med en nypa salt för vi hade inte ens träffats då. Jag sökte egentligen en kk bara men tänkte man får väl se. Vi sågs sen och sexet var ok och han var förvånad sa han att det blev ligga direkt. Efter det skrev han en konstig grej om att han hade ljugit om en sak men inte menat det, så han ville nu säga sanningen och att det nu skulle bli rätt mellan oss. Efter det hörde han inte av sig på flera dagar så skrev han till slut och jag blev förvånad, trodde inte jag skulle höra från honom igen. Han sa att han intresserad fortfarande så jag frågade så du vill ses igen? Då säger han att han fick så dåligt samvete efteråt och nu måste han tänka.

Vad är han ute efter egentligen?

• Svar på tråden Gift man beter sig konstigt
  • Anonym (TS)
    Anonym (Gunnar) skrev 2025-08-27 11:49:06 följande:
    Det här beteendet är inte konstigt, det är rakt igenom förvirrande och manipulativt. Han går från att verka extremt intresserad till att plötsligt dra sig undan och skuldbelägga dig, vilket tyder på brist på ansvarstagande och respekt. Att han först vill göra allt tillsammans, sen plötsligt hävdar att han ljugit, och sedan dyker upp efter flera dagar med dåligt samvete, visar att han leker med dina känslor utan någon tydlig intention. Hans handlingar handlar inte om förvirring eller romantiska känslor, utan om att behålla kontrollen över situationen och testa gränser. Det är inte ditt ansvar att tolka eller fixa hans emotionella kaos ? hans beteende är ett tydligt tecken på inkonsekvens och själviskhet, och du har all rätt att sätta tydliga gränser eller helt avstå från kontakt.
    Ja jag sa där i början att vi kan ta det lugnt med såna planer vi vet ju inte ens om vi gillar varandra IRL. Jag vet inte om han själv trodde på det han planerade eller om det var ett medvetet spel från hans sida. Men du har ju rätt i att han tar inte ansvar för det nu oavsett intentionen. Det han hävdade att han ljugit om handlade om en detalj om honom. Kanske för att undvika att jag skulle kunna hitta han adress eller nåt. Jag misstänker lite att det kan ha var tvärtom, att han ångrar att han berättade och sen kallar det för en lögn för att jag ska liksom glömma den första informationen om du förstår hur jag menar

allefall det är ingen fara med mig om jag säger så, jag har inte räknat med någonting från den här mannen men hans beteende är som något jag aldrig varit med om tidigare. Och jag är också självisk kan man väl säga jag träffade ju honom för att själv få ut något av det. Men jag sa åtminstone klart och tydlig att jag vill inte planera att vi kommer göra något av det där utan vi får se om det känns bra. Det var värsta förhållandegrejerna han målade upp
  • Anonym (-)
    Anonym (TS) skrev 2025-08-27 01:36:24 följande:
    Jaha men läs då inlägget jag svarade på när jag skrev jättekrångligt, det stod ju om att han vill ha sex utan krångel! Och om det påståendet är sant så med hans beteende är det väl ändå han som isåfall krånglar till och komplicerar det hela kan jag tycka. För sig själv alltså. För mig har det inte varit något krångel eller skit att tala om. Så hur han skulle kunna tänka att nu ska han minsann se hur mycket jag kan stå ut med, förstår jag inte. Han har ju inte gjort något fel mot mig 
    Det är andra tråden jag jimmy bara kasta ur sig svammel. Han har inte läst det du skriver (eller inte begripit).
  • Jimmy75
    Anonym (-) skrev 2025-08-27 15:01:32 följande:
    Det är andra tråden jag jimmy bara kasta ur sig svammel. Han har inte läst det du skriver (eller inte begripit).
    Nästan lite överraskande att du inte dykt upp på mitt jobb än för att skydda och varna alla där också. 
  • Anonym (-)
    Jimmy75 skrev 2025-08-27 19:56:15 följande:
    Nästan lite överraskande att du inte dykt upp på mitt jobb än för att skydda och varna alla där också. 
    Vilket jobb jimmy? Mig lurar du inte.
  • Anonym (TS)

Alltså helt irrelevant att dra upp sitt egna påstådda jobb på forumet. Det tillför ingenting.

• Jimmy75
    Anonym (-) skrev 2025-08-27 20:16:44 följande:
    Vilket jobb jimmy? Mig lurar du inte.
    Toppen! Jag är helnöjd med det svaret.
  • Anonym (TS)
    Jimmy75 skrev 2025-08-28 18:43:28 följande:
    Toppen! Jag är helnöjd med det svaret.
    Alltså vill du bara bråka, vara dryg eller vad är du ute efter? Vad tillför du till topic genom att skriva såhär?
  • Jimmy75
    Anonym (TS) skrev 2025-08-28 18:55:33 följande:
    Alltså vill du bara bråka, vara dryg eller vad är du ute efter? Vad tillför du till topic genom att skriva såhär?
    Det tillför inte topic någonting. Tack för påminnelsen om denna dikeskörning. Upphör genast.
  • Anonym (-)
    Anonym (TS) skrev 2025-08-28 18:55:33 följande:
    Väl sag! Hans sköra ego klarar inte av att man har olika åsikter. 
  • Anonym (Anonym)

Hur kan du ens inleda en relation med en man du VET är gift? Har du tänkt tanken på hur hans fru & barn känner när det kommer fram? Visst, han gör fel & du är singel. Men, att inleda ngt med en man du vet är upptagen? Nä förlåt men usch!

Svar på tråden Gift man beter sig konstigt