• Anonym (TS)

Gift man beter sig konstigt

Först var han väldigt på om allt möjligt vi skulle göra tillsammans, ett exempel på aktivitet jag sa att det passar inte så bra för jag är inte så bra på det, men det gör inget svarade han, bara han får vara med mig? Jag tog det med en nypa salt för vi hade inte ens träffats då. Jag sökte egentligen en kk bara men tänkte man får väl se. Vi sågs sen och sexet var ok och han var förvånad sa han att det blev ligga direkt. Efter det skrev han en konstig grej om att han hade ljugit om en sak men inte menat det, så han ville nu säga sanningen och att det nu skulle bli rätt mellan oss. Efter det hörde han inte av sig på flera dagar så skrev han till slut och jag blev förvånad, trodde inte jag skulle höra från honom igen. Han sa att han intresserad fortfarande så jag frågade så du vill ses igen? Då säger han att han fick så dåligt samvete efteråt och nu måste han tänka.

Vad är han ute efter egentligen?

• Svar på tråden Gift man beter sig konstigt
  • Ezmeraldah
    Anonym (TS) skrev 2025-09-03 16:11:30 följande:
    Även bra människor kan göra fel ibland. Inga konstigheter
    Ja men det är du som gör fel i den här tråden. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (TS) skrev 2025-09-03 12:38:28 följande:

Jo han började dryga sig om sitt jobb och du behövs inte där, eller vad han sa till den andre i tråden. Jimmy själv kallade det för dikeskörning så han har väl lika dålig läsförståelse som jag då.
    Är det kommentaren nedan du tycker är dryg? 
    Jimmy75 skrev 2025-08-27 19:56:15 följande:
    Nästan lite överraskande att du inte dykt upp på mitt jobb än för att skydda och varna alla där också. 
    Det var ju ett svar på 
    Anonym (-) skrev 2025-08-27 15:01:32 följande:
    Det är andra tråden jag jimmy bara kasta ur sig svammel. Han har inte läst det du skriver (eller inte begripit).
    Med "dikeskörning" menar han att hans svar var off topic, inte att han var dryg. 
    Jimmy75 skrev 2025-08-28 18:58:46 följande:
    Det tillför inte topic någonting. Tack för påminnelsen om denna dikeskörning. Upphör genast.
    Det var ju ett svar på
    Anonym (TS) skrev 2025-08-28 18:55:33 följande:
    Alltså vill du bara bråka, vara dryg eller vad är du ute efter? Vad tillför du till topic genom att skriva såhär?

DU är jättetrevlig mot nån som inte gjort dig nåt ont utan bara varit trevlig och försökt hjälpa till.
    Ezmeraldah skrev 2025-09-03 12:03:02 följande:
    Tycker du att du har fått förslag? 
    När frågade om du tyckte att du fått förslag på det du frågar i trådstarten så menade jag i allmänhet i tråden och inte från en specifik person. 

Du missförstår exakt allt. Hoppas nästan att du trollar. Eller att du är väldigt ung. 
    Anonym (TS) skrev 2025-09-03 11:47:48 följande:

Bara undrade vad han tänker eller eventuellt planerar. 

Han hör av sig ibland och skriver men är helt annorlunda mot innan. Bara korta fraser och som han inte vill prata med mig egentligen. Så varför hör han ens av sig. Han är jättekonstig  

Han har fått det han vill ha och är inte intresserad längre. Inse det och gå vidare. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (TS) skrev 2025-09-03 12:38:28 följande:

Jimmy själv kallade det för dikeskörning så han har väl lika dålig läsförståelse som jag då.
    Nej, Jimmy är smart och håller en hög nivå språkligt. Det är nog därför du inte förstår vad han menar. Du borde kanske läsa en bok eller två... 
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-04 02:50:42 följande:
    Han sa INTE "du behövs inte där". Det har du hittat på själv. Det var den andra personen som var dryg. 
    Ja för jag sa ju verkligen att det var exakt det han sa. Vem är det nu som inte läser ordentligt. Han började dryga sig om sitt jobb med nån dryg kommentar. Helt onödigt och han höll själv med om det.
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-04 02:51:26 följande:
    Ja men det är du som gör fel i den här tråden. 
    Oavsett om jag gjorde fel eller inte så kan även andra göra fel. Han har själv erkänt att det han skrev var dumt.
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-04 03:07:41 följande:
    Är det kommentaren nedan du tycker är dryg? 
    Jimmy75 skrev 2025-08-27 19:56:15 följande:
    Nästan lite överraskande att du inte dykt upp på mitt jobb än för att skydda och varna alla där också. 
    Det var ju ett svar på Med "dikeskörning" menar han att hans svar var off topic, inte att han var dryg. 
    Jimmy75 skrev 2025-08-28 18:58:46 följande:
    Det tillför inte topic någonting. Tack för påminnelsen om denna dikeskörning. Upphör genast.
    Det var ju ett svar på
    DU är jättetrevlig mot nån som inte gjort dig nåt ont utan bara varit trevlig och försökt hjälpa till.
    Ezmeraldah skrev 2025-09-03 12:03:02 följande:
    Tycker du att du har fått förslag? 
    När frågade om du tyckte att du fått förslag på det du frågar i trådstarten så menade jag i allmänhet i tråden och inte från en specifik person. 

Du missförstår exakt allt. Hoppas nästan att du trollar. Eller att du är väldigt ung. 
    Han har fått det han vill ha och är inte intresserad längre. Inse det och gå vidare. 
    Det utesluter inte att han var dryg, och han vill inte svara på vad han är ute efter med en sån kommentar, om det är bråk eller vad det är. Han insåg han gjorde fel.

Ja jag har fått lite olika förslag.

Varför hör han av sig om han inte är intresserad? Och varför ger du mig råd när jag inte bett om råd? Det förtydligade jag även igår att jag vill inte ha några råd. Hur är det med din egen läsförståelse?
  • Anonym (.)
    Anonym (TS) skrev 2025-08-26 17:54:32 följande:
    Gift man beter sig konstigt

Först var han väldigt på om allt möjligt vi skulle göra tillsammans, ett exempel på aktivitet jag sa att det passar inte så bra för jag är inte så bra på det, men det gör inget svarade han, bara han får vara med mig? Jag tog det med en nypa salt för vi hade inte ens träffats då. Jag sökte egentligen en kk bara men tänkte man får väl se. Vi sågs sen och sexet var ok och han var förvånad sa han att det blev ligga direkt. Efter det skrev han en konstig grej om att han hade ljugit om en sak men inte menat det, så han ville nu säga sanningen och att det nu skulle bli rätt mellan oss. Efter det hörde han inte av sig på flera dagar så skrev han till slut och jag blev förvånad, trodde inte jag skulle höra från honom igen. Han sa att han intresserad fortfarande så jag frågade så du vill ses igen? Då säger han att han fick så dåligt samvete efteråt och nu måste han tänka.

Vad är han ute efter egentligen?

Förstår inte varför du inte kan hitta en singel och ha som kk istället för en gift man. Är ju inte så att det finns någon brist på singlar i vårt land. 

Men oavsett så ja, ha lär testa dig här. Och du bara köper det. Grattis. 
    Kanske låter hårt, men har faktiskt inte mycket tillåtets för folk som håller på med otrohet, och tycker att genom att välja det så har du redan valt bort att du ska vara en prioritering. 

• Anonym (TS)
    Anonym (.) skrev 2025-09-04 09:53:36 följande:

Förstår inte varför du inte kan hitta en singel och ha som kk istället för en gift man. Är ju inte så att det finns någon brist på singlar i vårt land. 

Men oavsett så ja, ha lär testa dig här. Och du bara köper det. Grattis. 
    Kanske låter hårt, men har faktiskt inte mycket tillåtets för folk som håller på med otrohet, och tycker att genom att välja det så har du redan valt bort att du ska vara en prioritering. 

Därför att det är svårt att hitta någon som jag attraheras av både bland singlar och gifta.

Hur testar han? Tänker du att han vill att jag ska reagera på ett visst sätt och i så fall hur? Vad är han ute efter? Vad köper jag?
  • Anonym (.)
    Anonym (TS) skrev 2025-09-04 10:11:18 följande:
    Därför att det är svårt att hitta någon som jag attraheras av både bland singlar och gifta.

Hur testar han? Tänker du att han vill att jag ska reagera på ett visst sätt och i så fall hur? Vad är han ute efter? Vad köper jag?

Man kan ju välja att inte inkludera gifta i de man väljer bland så löser det problemet. 

Han testa för att se om du kommer vänta i tid och otid på att det passar honom. Det är hans klocka som gäller. 

Du köper att bli bortprioritera och att bli behandlad som du nu blir. Men som man bäddar får man ligga. 

• Ezmeraldah
    Anonym (TS) skrev 2025-09-04 10:11:18 följande:
    Sett till utseende eller personlighet? 
Svar på tråden Gift man beter sig konstigt