• Anonym (TS)

Gift man beter sig konstigt

Först var han väldigt på om allt möjligt vi skulle göra tillsammans, ett exempel på aktivitet jag sa att det passar inte så bra för jag är inte så bra på det, men det gör inget svarade han, bara han får vara med mig? Jag tog det med en nypa salt för vi hade inte ens träffats då. Jag sökte egentligen en kk bara men tänkte man får väl se. Vi sågs sen och sexet var ok och han var förvånad sa han att det blev ligga direkt. Efter det skrev han en konstig grej om att han hade ljugit om en sak men inte menat det, så han ville nu säga sanningen och att det nu skulle bli rätt mellan oss. Efter det hörde han inte av sig på flera dagar så skrev han till slut och jag blev förvånad, trodde inte jag skulle höra från honom igen. Han sa att han intresserad fortfarande så jag frågade så du vill ses igen? Då säger han att han fick så dåligt samvete efteråt och nu måste han tänka.

Vad är han ute efter egentligen?

• Svar på tråden Gift man beter sig konstigt
  • Ascendere
    Anonym (TS) skrev 2025-09-03 11:43:17 följande:
    Därför att jag prioriterar mina egna intressen och önskemål i mitt eget liv, sorry. Mitt liv är ingen välgörenhet för några främlingar på andra sidan landet.
    Detta inlägg får mig att inse att du och älskaren är som gjorda för varandra, grattis! 
  • Ezmeraldah
    Anonym (TS) skrev 2025-09-03 11:51:31 följande:
    Jag är inte arg. Nej jag ville inte ha råd utan mer förslag på hur han kan tänkas fungera i detta. Psykologiskt liksom och varför han gör så här
    Tycker du att du har fått förslag? Psykologiskt liksom.

Du kanske inte är arg men du frågar en annan skribent om han vill vara dryg och starta bråk. Du låter inte så trevlig när du svarar folk som försöker ge dig förslag. 
  • Ezmeraldah
    Ascendere skrev 2025-09-03 11:54:43 följande:
    Detta inlägg får mig att inse att du och älskaren är som gjorda för varandra, grattis! 
    Lite skinn på näsan kan man väl ändå få ha? /Maria Magdalena 
  • Anonym (TS)
    Ascendere skrev 2025-09-03 11:54:43 följande:
    Kanske, vi får se vad som händer
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-03 12:03:02 följande:
    Tycker du att du har fått förslag? Psykologiskt liksom.

Du kanske inte är arg men du frågar en annan skribent om han vill vara dryg och starta bråk. Du låter inte så trevlig när du svarar folk som försöker ge dig förslag. 
    Det var inget förslag, han var dryg mot en annan person i tråden och han erkände själv att det var dumt det han skrev. Så det där är överspelat.
  • Ezmeraldah
    Anonym (TS) skrev 2025-09-03 12:06:57 följande:
    Det var inget förslag, han var dryg mot en annan person i tråden och han erkände själv att det var dumt det han skrev. Så det där är överspelat.
    Nej, han har inte varit dryg mot nån. Du har problem med läsförståelsen om du tror det. Den enda som är dryg här är du. 
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-03 12:28:56 följande:
    Nej, han har inte varit dryg mot nån. Du har problem med läsförståelsen om du tror det. Den enda som är dryg här är du. 

Jo han började dryga sig om sitt jobb och du behövs inte där, eller vad han sa till den andre i tråden. Jimmy själv kallade det för dikeskörning så han har väl lika dålig läsförståelse som jag då.
  • Anonym (BesynnerligaBosse)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-03 12:28:56 följande:
    Exakt. Jimmy är en av de vettigaste på det här forumet, snacka inte skit om honom.
  • Anonym (TS)
    Anonym (BesynnerligaBosse) skrev 2025-09-03 15:26:59 följande:
    Exakt. Jimmy är en av de vettigaste på det här forumet, snacka inte skit om honom.
    Även bra människor kan göra fel ibland. Inga konstigheter
  • Ezmeraldah
    Anonym (TS) skrev 2025-09-03 12:38:28 följande:

Jo han började dryga sig om sitt jobb och du behövs inte där, eller vad han sa till den andre i tråden. Jimmy själv kallade det för dikeskörning så han har väl lika dålig läsförståelse som jag då.
    Han sa INTE "du behövs inte där". Det har du hittat på själv. Det var den andra personen som var dryg. 
Svar på tråden Gift man beter sig konstigt