• Zozoi

BIM Oktober 2025

Anonym (Tredje) skrev 2025-10-05 07:55:15 följande:

Hej! Har läst tråden lite på avstånd då vi har försökt sedan april ifjol 1.5 år. Haft två MA och ett kemiskt i februari. Sedan har det stått still. Inget plus sedan den i februari. 

I början av månaden var vi på fertilitetskliniken och kollade upp endel saker och allt såg bra ut. Bara att fortsätta. 

Så plussade jag imorse. 
    Tredje barnet för jag och min man om nu allt går vägen. 
    Första steget är att det ska hålla sig veckan ut  ????

Wow, stort stort grattis! 👏
    Håller tummarna att allting går bra. När har du BIM? 😍
  • Zozoi
    dstrl skrev 2025-10-05 10:46:42 följande:

Ser någon mer den andra linjen? Kvaliteten blir ju kass när man laddar upp men... 

Jag skymtar också något svagt där! Hoppas det blir tydligare 😊🤞
  • Zozoi

Någon som haft molvärk bak i ryggen flera dagar innan BIM och sen plussat?

• Zozoi
    dstrl skrev 2025-10-06 07:12:59 följande:
    På det blåa testet ser man absolut ett streck!

Stort grattis 🥺
  • Zozoi
    dstrl skrev 2025-10-06 07:12:59 följande:
    På det blåa testet ser man absolut ett streck!

Stort grattis 🥺
  • Zozoi

Blir så förvirrad, jag ska inte ha mens beräknad förrän på söndag 12/10. Nu när jag var på toaletten så såg jag (ursäkta information) att jag fått en brun flytning.
    Är detta möjligt en nidationsblödning eller är det mensen som redan kommer? Känner mig helt förvirrad.

Vill tillägga att jag har ätit min första letrozolkur denna månaden 😳

• Zozoi

Nu kom min mens? Helt oväntat! Känns som precis allt är helt tokigt och att jag måste haft ägglossning mycket tidigare än väntat? 

Då blir det att köra igång med en ny omgång letrozol här nu snart. Lycka till alla ni andra 💕

• Zozoi
    1/1 - Sensommar123 ➖ 
    2/10 - Lily96
    2/10 - R ➖ 
    3/10 - 2SomVillBli3 ➕
    4/10 - Grönbär 
    4/10 - GuldKvinnan ➖ 
    6/10 - Zozoi ➖
    7/10 - Lorainza
    7/10 - Rumpetrollet ➖
    7/10 - Lillrömpa
    8/10 - Skorpan
    8/10 - Jullan00
    9/10 - tjej90sve
    9/10 - lalvi 
    10/10 Tredje ➕
    10/10 - Zyprexa
    12/10 - Valentines
    12/10 Anonym4042
    14/10 - Annasandra 
    14-17/10 - Smulan
    17/10 - Elly
    18/10 - Elisand
    18/10 - En som längtar
    20/10 - isa94
    21/10 - Babysheep
    22/10 - Virrpannan 
    22/10 - lunyum 

24/10 - Mioi
    24/10 - Juliflicka
    26/10 - Guldkvinnan
    28/10 - R
    30/10 - Sarasi
    30/10 Grönbär
  • Zozoi
    Anonym (43) skrev 2025-10-06 20:06:29 följande:
    Zozoi skrev 2025-10-06 19:19:41 följande:

Nu kom min mens? Helt oväntat! Känns som precis allt är helt tokigt och att jag måste haft ägglossning mycket tidigare än väntat? 

Då blir det att köra igång med en ny omgång letrozol här nu snart. Lycka till alla ni andra 💕

Det skulle säkert kunna vara en NID-blödning, men nu verkar mensen ha kommit igång på riktigt alltså?

Du kanske ska avvakta och se ifall mensen (?) är väldigt sparsam och upphör, det skulle också kunna vara en NID-blödning. 🙂 Brukar mensen kunna vara oregelbunden?

Jag är på cykeldag 27 och enligt gynläkaren skulle min cykel ligga på runt 32 dagar denna cykel.
    Jag har tidigare haft oregelbunden cykel och utebliven ägglossning, det är ju därför jag fått letrozol.
    Såhär normal cykellängd har jag inte haft på väldigt länge, egentligen sedan innan jag fick barn. Det är efter jag var gravid och fick barn som min cykel ballade ur 😂

Jag får avvakta och se helt enkelt! Om det är sparsamt kan det ju fortfarande finnas hopp. Annars är det nog tyvärr bara att ta nya tag. Tänkte jag ska ringa min gyn imorgon och bara be om lite rådgivning.

Hur går det för dig? Hur mår du? 🥰

• Zozoi

Det var verkligen mens? Idag har den kört igång riktigt ordentligt 😭 När ska det vara min tur? 💔

• Zozoi

Tack tjejer för alla fina ord Hjärta

Önskar er andra lycka till denna månaden!
    Jag följs gärna åt i en BIM November grupp sen om någon kan tänka sig skapa en. 

• Zozoi
    Anonym (R) skrev 2025-10-27 07:45:41 följande:

Har haft en månad där jag tappat tron på att vi kommer att få ett syskon. Cykeln har ju förändrats de senaste månaderna så har känts som att det varit försent. Därför har jag inte heller varit så aktiv här i tråden. Vi fick iaf till ett bra försök kring när jag tror att ägglossningen var, men sen har jag haft mycket fokus på annat i livet. Tog ett test imorse på dpo-12 och har svårt att tro mina ögon. Visst ser ni också?

Det syns ju tydligt! Grattis 🥰
Svar på tråden BIM Oktober 2025