Anonym (43) skrev 2025-10-06 20:06:29 följande:
Zozoi skrev 2025-10-06 19:19:41 följande:
Nu kom min mens? Helt oväntat! Känns som precis allt är helt tokigt och att jag måste haft ägglossning mycket tidigare än väntat?
Då blir det att köra igång med en ny omgång letrozol här nu snart. Lycka till alla ni andra 💕
Det skulle säkert kunna vara en NID-blödning, men nu verkar mensen ha kommit igång på riktigt alltså?
Du kanske ska avvakta och se ifall mensen (?) är väldigt sparsam och upphör, det skulle också kunna vara en NID-blödning. 🙂 Brukar mensen kunna vara oregelbunden?
Jag är på cykeldag 27 och enligt gynläkaren skulle min cykel ligga på runt 32 dagar denna cykel.
Jag har tidigare haft oregelbunden cykel och utebliven ägglossning, det är ju därför jag fått letrozol.
Såhär normal cykellängd har jag inte haft på väldigt länge, egentligen sedan innan jag fick barn. Det är efter jag var gravid och fick barn som min cykel ballade ur 😂
Jag får avvakta och se helt enkelt! Om det är sparsamt kan det ju fortfarande finnas hopp. Annars är det nog tyvärr bara att ta nya tag. Tänkte jag ska ringa min gyn imorgon och bara be om lite rådgivning.
Hur går det för dig? Hur mår du? 🥰