• Mayjel

Vad tänder en kvinna?

idealistmakaroner skrev 2025-10-09 22:36:44 följande:
    Varför säger du mer om det då? Varför ska jag göra som du vill att jag ska göra?Glad
    Mayjel skrev 2025-10-09 22:23:07 följande:
    Bevis finns genom den fakta som redan existerar. Fråga vilken läkare som helst som sagt och de kommer intyga för dig att bukfett är farligt och att alkohol inte är nyttigt.
    Aha, ett klassiskt cirkelresonemang, om A så B så A så B. Jag tyckte att du skrev att du vet vad logik är, men det gör du ju inte.Flört Ja visst, det kommer de högst troligt att säga, eftersom de upplever det så.
    Nej, jag håller mig till ämnet och inget annat. Prova att göra detsamma istället för att tjata om irrelevanta ting. 

Jo, jag vet mycket väl vad som är logiskt och det är logiskt i allra högsta grad att inte attraheras av feta ölmagar eftersom dessa är ohälsosamma enligt vedertagen forskning och fakta.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 22:41:50 följande:
    Du håller dig till ämnet genom att ta upp mitt kön och genom att kommentera att du att du anser att jag tjatar, jag förstår. Det är inte tjat att tjata på någon annan att göra den personen till viljes som tjatar.Flört Och du håller dig till ämnet genom att hävda att fakta är medvetandeoberoende, det är bra.
    Mayjel skrev 2025-10-09 22:39:02 följande:
    Jo, jag vet mycket väl vad som är logiskt och det är logiskt i allra högsta grad att inte attraheras av feta ölmagar eftersom dessa är ohälsosamma enligt vedertagen forskning och fakta.
    Ah okej, visa med logik att det är medvetandeoberoende, scenen är din, varsågod, ingen har lyckats med det hittills, men jag ser fram emot din logiska framläggning!Glad
    Jag pratade om vad jag tänder på och inte vilket hör till ämnet. Du hängde upp dig på något som inte behöver diskuteras vidare.

Fakta är fakta, den fakta vi har som är evidensbaserad. Detta är det enda jag håller mig till som sagt. Det som räknas. Jag har inte varit annat än logisk i denna tråd hittills så. Fetma är inte attraktivt av fullt logiska skäl. 
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 22:47:06 följande:
    Ändå diskuterade du det. Jag förstår.
    Mayjel skrev 2025-10-09 22:44:32 följande:
    Fakta är fakta, den fakta vi har som är evidensbaserad. Detta är det enda jag håller mig till som sagt. Det som räknas. Jag har inte varit annat än logisk i denna tråd hittills så. Fetma är inte attraktivt av fullt logiska skäl. 
    Cirkelargument är inte logiska, om A så B så B så A. Nej, du känner inte till logik, du har inte bevisat någonting med hjälp av logik, bara hävdat att du känner till det. Nu blev jag nästan lite besviken på dig här. Gör en logisk uppställning och bevisa att det håller logiskt, kom igen, det klarar du!Glad

Jag har noterat att du gillar att skriva/chatta. Hur går det annars då, flyter på som vanligt?
    Nej, det gjorde jag inte. Att nämna något en gång är inte att diskutera. Och det är inte jag som tjafsar vidare om det heller.

Jo, det gör jag visst. Jag har redan visat det flera gånger också. Bryr mig inte om vad du anser om den saken heller.

Jag gillar att hålla mig till ämnet. Ämnet är vad kvinnor blir tända av. Jag har redan sagt vad jag tänder på. 
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:02:00 följande:
    Ah okej, jag förstår, du vill bestämma vilka som tjafsar och vilka som inte gör det. Ja det är ju din upplevelse, men det är inte min.Glad
    Mayjel skrev 2025-10-09 22:49:25 följande:
    Jo, det gör jag visst. Jag har redan visat det flera gånger också. Bryr mig inte om vad du anser om den saken heller.
    Nej, du har däremot lagt fram ett cirkelresonemang. Det är mycket du inte bryr dig om som du engagerar dig i.GladMm, och så har du chattat med mig i några sidor också. Tar det som en komplimang, trevligt att du gillar att skriva. 

Handlar inte om att bestämma utan om att följa reglerna kring detta med on topic.

Nej, jag har inte fört några cirkelresonemang utan försöker hålla mig till ämnet till skillnad från vissa andra.

Jag har inte påstått att tråden inte engagerar mig. Ämnet i sig dock och inte ditt off-topic. Diskutera vad som är attraktivt hos män istället för att tjata om irrelevanta ting.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:09:46 följande:
    Och det tycker du att du har gjort genom att att chatta med mig?Glad
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:05:52 följande:
    Nej, jag har inte fört några cirkelresonemang utan försöker hålla mig till ämnet till skillnad från vissa andra.
    Aha, så påståendet om att fakta är bevis för att de existerar är inte om A så B så B så A? *fniss* Ursäkta att jag frågar, men anar vi en lite lättare IF eller så här? Bara nyfiken!
    Nej, jag har inte påstått att du har påstått att den inte gör det. Okej, men du delat ju i att driva det utanför ämnet genom att chatta med mig. Ja, jag har förstått att du anser att jag tjatar, men du tycker ju uppenbarligen om att svara mig på sådant som inte hör till ämnet, då bidrar du till att den också går utanför ämnet. Blev det för komplext, eller ska jag förklara på ett enklare sätt? Glad
    Jag har inte "chattat" med dig utan enbart försvarat min ståndpunkt eftersom du fortsätter gå off-topic. Denna tråd handlar om vad som attraherar kvinnor så varför fortsätter du tjafsa på mig om irrelevanta ting? Diskutera själv istället och kom med exempel på vad som är attraktivt hos män, du som påstår dig vara kvinna och allt.

Nej, jag tycker inte om att svara på något annat som inte tillhör ämnet. Finns inget komplext i övrigt med ditt irrelevanta tjat. Tala om istället vad du finner attraktivt hos män. Det tråden handlar om.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:20:42 följande:
    Ah okej, just det, du har inget ansvar i att det går utanför ämnet, så klart inte. Vad är det du upplever att du måste försvara dig emot egentligen? Jag har inte angripit dig på något sätt.
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:16:20 följande:
    Denna tråd handlar om vad som attraherar kvinnor så varför fortsätter du tjafsa på mig om irrelevanta ting?
    För att du har svarat varje gång så har jag såklart trott att du svarar av egen vilja. Jag tycker om det här sidospåret. Varför ska jag göra dig till viljes?
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:16:20 följande:
    Nej, jag tycker inte om att svara på något annat som inte tillhör ämnet. 
    Okej, varför gör du det då, varför engagerar du dig i något du inte tycker om? Det är väl inte så att du låter andra bestämma vad du ska svara på, att andra har så stor makt över dig?Varför ska jag göra dig till viljes?
    Dina falska anklagelser mot min person som du kommit med i typ varje inlägg.

Handlar inte om att göra någon till viljes utan om att följa reglerna om ontopic vilket jag redan påpekat. Tråden handlar om Vad kvinnor tänder på, inte om min person eller hur jag uppfattar fakta. 
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:25:01 följande:
    Du anklagar mig för att ha anklagat din person, det är inte riktigt schysst, alla som inte delar din syn kommer inte med angrepp vet du. I så fall får du lägga fram de bevisen. Annars är det bara ett löst påstående.Glad
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:22:46 följande:
    Handlar inte om att göra någon till viljes utan om att följa reglerna om ontopic vilket jag redan påpekat. Tråden handlar om Vad kvinnor tänder på, inte om min person eller hur jag uppfattar fakta. 
    Menar du då att jag har sådan makt över dig att du svarar mig fast du inte vill? 
    Tråden handlar inte om mig så sluta gå offtopic. Tråden handlar om vad kvinnor tänder på så håll dig till det ämnet istället och sluta angripa min person.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:30:14 följande:
    Trådens innehåll skapas av skribenterna, av dig och mig till exempel, det du menar är att de här inläggen inte följer trådens ämnesrubrik. Jag har inte angripit din person, det är vad du hävdar, så det får du styrka i så fall vet du.Glad
    Jo, det har du och fortsätter så göra. Och trådens ämne är tydligt att berätta vad man tänder på så fokusera på den saken istället för att tjata på mig om irrelevanta ting.

Om du nu tänder på män så vad tänder du på? För att hålla sig ont.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:34:23 följande:
    Aha, hur då? Glad Är det att angripa någon för att man inte håller med?
    Mayjel skrev 2025-10-09 23:32:16 följande:
    Och trådens ämne är tydligt att berätta vad man tänder på så fokusera på den saken istället för att tjata på mig om irrelevanta ting.
    Hmm, du menar då alltså att du svarar på sådant du tycker är irrelevant. Det är ganska relevant faktiskt. Jag är inte pyroman, så jag tänder inte på män, jag har tänt på vedhögar, stearinljus och en och annan cigarett i tonåren.
    Redan sagt detta och min person är inte topic som sagt.

Du vet nog också vad som menas med att tända på något. Det syftar på sexuell attraktion och inget annat.
  • Mayjel
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:37:49 följande:
    Aha, så man kan inte tända på en brasa då? Eftersom att tända på bara är sexuellt då, okej men hur gör man när man tänder på en brasa i icke-sexuellt syfte? Det här med hälsa, är det hälsosamt att läsa och svara på inlägg man tycker är irrelevanta och inte tycker om?
    Att tända på brasor har inget med ämnet att göra. 

Hälsa handlade om vad jag tänder på hos män så jo, det är relevant i allra högsta grad. 
Svar på tråden Vad tänder en kvinna?