idealistmakaroner skrev 2025-10-09 23:09:46 följande:
Och det tycker du att du har gjort genom att att chatta med mig?

Mayjel skrev 2025-10-09 23:05:52 följande:
Nej, jag har inte fört några cirkelresonemang utan försöker hålla mig till ämnet till skillnad från vissa andra.
Aha, så påståendet om att fakta är bevis för att de existerar är inte om A så B så B så A? *fniss* Ursäkta att jag frågar, men anar vi en lite lättare IF eller så här? Bara nyfiken!
Nej, jag har inte påstått att du har påstått att den inte gör det. Okej, men du delat ju i att driva det utanför ämnet genom att chatta med mig. Ja, jag har förstått att du anser att jag tjatar, men du tycker ju uppenbarligen om att svara mig på sådant som inte hör till ämnet, då bidrar du till att den också går utanför ämnet. Blev det för komplext, eller ska jag förklara på ett enklare sätt?

Jag har inte "chattat" med dig utan enbart försvarat min ståndpunkt eftersom du fortsätter gå off-topic. Denna tråd handlar om vad som attraherar kvinnor så varför fortsätter du tjafsa på mig om irrelevanta ting? Diskutera själv istället och kom med exempel på vad som är attraktivt hos män, du som påstår dig vara kvinna och allt.
Nej, jag tycker inte om att svara på något annat som inte tillhör ämnet. Finns inget komplext i övrigt med ditt irrelevanta tjat. Tala om istället vad du finner attraktivt hos män. Det tråden handlar om.