• Anonym (40+ happy Man)

Vad tänder en kvinna?

Jag ör en man, 40+, gift.
    Jag tänder lätt på min fru, om hon står där ute, böjer sig fram i sin korta shorts för att dra upp ogräs från gårdsplan, då tänder ja till. Om hon sträcker på sig med arnarna rakt upp så vill jag bara in dit å krama om å slänga henne i sängen eller upp på bordet. Om hon står å sträcker efter en löprunda, då tänder jag på alla cylindrar (har nångång hunnit ta henne bakifrån där å då). Om hon flashar sin vackra kropp för mig eller gnider sin sexiga bak mot mig eller bara kommer fram å nafsar mig i örat.. så tänder ja till.

Men.. vad tänder kvinnor på? Ja frågade henne en gång, hon sa att hon inte vet.

• Svar på tråden Vad tänder en kvinna?
  • Anonym (Eni)

Jag tänder på män som inte ställer såna frågor. Det vill säga, vanliga fina män och inga desperata incelfånar. 

• Anonym (Osmakligt..)

Jag hade iallafall aldrig tänt på en man som stod och spanade in min röv när jag höll på med trädgårdsarbete eller dra upp ogräs eller när jag står och stretchar efter en löprunda. Jag tänder desto mer på män som kan skilja på när vi ska ha sex och när vi inte ska ha det, Ditt inlägg osar manschauvinism.

• Anonym (40+ happy Man)
    Anonym (Eni) skrev 2025-10-04 19:56:05 följande:

Jag tänder på män som inte ställer såna frågor. Det vill säga, vanliga fina män och inga desperata incelfånar. 

Vet inte varför du tog dig tid att svara så elakt på en seriös fråga, om man inte har något snällt att säga kan man lätt låta det vara osagt. Du kanske mår bättre att försöka hacka ner på andra människor?
    För övrigt så är jag gift, med barn och en underbar fru. Men fortsättningsvis så har frågan vad kvinnor riktigt tänder på ungått mig. Min fru tänder verkligen inte på mig sprittsprångande naken (inte undra på då manskroppen inte är så vacker). När vi skulle försöka få barn så kunde ja knappt få en lugn stund, efteråt mindre.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (40+ happy Man)
    Anonym (H) skrev 2025-10-04 20:05:04 följande:

Personligheten.

Visst, men menar mer i stunden. Vad får en att tänka, nu vill ja ha dig!!
  • Anonym (J)
    Anonym (Osmakligt..) skrev 2025-10-04 20:02:17 följande:

Jag hade iallafall aldrig tänt på en man som stod och spanade in min röv när jag höll på med trädgårdsarbete eller dra upp ogräs eller när jag står och stretchar efter en löprunda. Jag tänder desto mer på män som kan skilja på när vi ska ha sex och när vi inte ska ha det, Ditt inlägg osar manschauvinism.

HUR kan man inte tända på att ens man tänder på en?
    När är det då okej för ens man att titta på en lustfyllt?

Personligen älskar jag när min man uppskattar det han ser. Sen behöver det inte alltid leda till sex men vetskapen om att min man tänder på mig även när jag rensar ogräs eller stretchar efter löprundan gör att jag känner mig åtrådd och sugen på min man. 
  • Anonym (Osmakligt..)
    Anonym (J) skrev 2025-10-04 20:13:26 följande:
    HUR kan man inte tända på att ens man tänder på en?
    När är det då okej för ens man att titta på en lustfyllt?

Personligen älskar jag när min man uppskattar det han ser. Sen behöver det inte alltid leda till sex men vetskapen om att min man tänder på mig även när jag rensar ogräs eller stretchar efter löprundan gör att jag känner mig åtrådd och sugen på min man. 
    Känns som om "någon" fick ett plötsligt behov av att gå in och försvara TS. Ja, vi tänker alla på olika saker, men när jag är upptagen med arbete eller att konditionsträna så vill jag ägna mig åt det. Sex har sin tid,
  • Anonym (40+ happy Man)
    Anonym (Eni) skrev 2025-10-04 20:11:21 följande:
    Jag tycker det finns betydligt värre beteenden, t.ex. att ljuga om att man är gift bara för att försöka locka till sig sexuella svar att onanera till i hemlighet.
    Ljuger inte, vet inge hur jag skulle kunna bevis det heller för dig. Men om jag nu vill ha "sexuella svar att onanera till" så kan jag bra kolla på porr istället ellet läsa en sexnovell.
    Sen förväntar jag mig inte att svaren ska vara sexuellt detaljerade heller.
    Exempelvis, en gamml väninna sade en gång att hon går igång på muskulösa och "seniga" underarmar.
  • Anonym (Eni)
    Anonym (40+ happy Man) skrev 2025-10-04 20:16:31 följande:
    Ljuger inte, vet inge hur jag skulle kunna bevis det heller för dig. Men om jag nu vill ha "sexuella svar att onanera till" så kan jag bra kolla på porr istället ellet läsa en sexnovell.
    Sen förväntar jag mig inte att svaren ska vara sexuellt detaljerade heller.
    Exempelvis, en gamml väninna sade en gång att hon går igång på muskulösa och "seniga" underarmar.
    Tror knappast att en gift man har behov av att gå in här och söka sexprat med andra kvinnor. Det låter som klassiska inceltaktiker. 

Men du har fått en del bra svar redan. Tänk på din personlighet och var inte sexfixerad. Sånt är bara avtändande. 

Män som brinner för en talang och med passion för något (inte sex) är attraktivt. 
Svar på tråden Vad tänder en kvinna?