BIM november 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Börjar misstänka att jag har en kemisk den här månaden också.... Testerna blir inte starkare. Detta är 12 dagar efter ägglossning:
Min temp sjunker sakta, så jag vet att mensen kommer imorgon. Känner kroppen och tempen så väl 😊 Blev inget trots dunderägglossning, men aldrig några garantier, bara hoppas på december istället. Börjar kännas drygt att månaderna går, försöker påminna mig om att jag varit gravid flera gånger så det är bara inte rätt än men när man vill så mkt är det ju jobbigt att tiden bara går.
Ta hand om er och lycka till alla preggos och alla som fortfarande väntar på BIM 🤞🏻💕
Min temp sjunker sakta, så jag vet att mensen kommer imorgon. Känner kroppen och tempen så väl 😊 Blev inget trots dunderägglossning, men aldrig några garantier, bara hoppas på december istället. Börjar kännas drygt att månaderna går, försöker påminna mig om att jag varit gravid flera gånger så det är bara inte rätt än men när man vill så mkt är det ju jobbigt att tiden bara går.
Ta hand om er och lycka till alla preggos och alla som fortfarande väntar på BIM 🤞🏻💕
Grattis AbbaH! Vad fantastiskt ❤️ Håller alla tummar att det växer och stannar därinne tills det är dags att komma ut!
Här är jag på äl+9 och hoppet börjar sakta försvinna med att tempen är på väg neråt, i morse under coverline. Så troligtvis mens på g och kanske dessutom med kort lutealfas igen nu då. Men det återstår att se. Jag har iaf sett i min journal att regionen skickat remiss till en annan regions fertilitetsmottagning då de inte kommer uppfylla vårdgarantin här där vi bor. Så känns ju skönt att det händer något och att man inte blivit bortglömd. Samtidigt så har jag ingen aning om hur länge det kan tänkas vara kö i ?nya? regionen nu då. Håller tummarna att det inte är alldeles för länge innan vi får mer info åtminstone. Behöver något att se fram emot. Försöker tänka att de här cyklerna fram till utredningen bara är ?extra?försök . Men det är svårt att inte känna att allt känns lite hopplöst.
Tack Mioio och Elisand! ♥️ Åh jag håller verkligen tummarna för att kön inte är lång Elisand. Kan verkligen förstå hopplösheten. Men plötsligt kan man vara en av dom där 15-20% (eller vad siffrorna nu är) som blir gravida på en månad. någonstans är man lite närmare det man vill ha även om det är så sjukt tufft o känns skit ibland ❤️
bokade om tiden för fertilitetsutredning idag då testet idag visade fortsatt positivt och lite mörkare streck än igår, fick en tid om prick två månader. Hoppas inte vi behöver den, men känns så skönt att ha den 😊
och Anonym Någon, hoppas det är samma situation nu och att det kommer att öka efterhand ❤️
Börjar misstänka att jag har en kemisk den här månaden också.... Testerna blir inte starkare. Detta är 12 dagar efter ägglossning:

Som jag trodde.. Fick mens nu under kvällen. Känner mig tom och full av känslor samtidigt just nu. Lutealfasen blev alltså 8 dagar den här cykeln, tillbaks på ruta 1 från de senaste 2 cyklerna som faktiskt varit normala. Känner starkt för att bara vara hemma från jobbet imorgon och deppa ihop. Vill inte ge upp hoppet om att det en gång ska bli vår tur, men det känns nära.
Lycka till alla ni som har bim kvar i november, håller tummarna för er❤️