BIM november 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️

Tack alla ni som skickar styrkekramar❤️
Ja, vi står i kö. Fick veta här om dagen att vi tagits bort från kön i vår region och blivit remitterade till en annan pga de kan inte tillgodose vårdgarantin. Jag har inte fått info om hur länge vi får vänta till Uppsala (dit vi blivit remitterade), men det känns närmare än vad som varit planen innan iaf. Lite ångrar jag att vi inte gjorde det privat direkt, för nu när vi redan stått i kö 2 månader känns det onödigt när vi förhoppningsvis då max ?bara? behöver vänta 3 månader till ifall vi hamnade sist i kön till Uppsala. På deras hemsida står iaf att de kan garantera att man fått en tid bokad innan dess. Så vi får se hur det blir men avvaktar nog med privat än så länge. Tack ändå för tipset❤️ Tror kanske vi kommer ta paus i försöken sålänge, det känns för tufft just nu.

Hej allesammans!! Har hållt lite avstånd till tråden för att inte ta upp all min tid på att försöka skaffa barn, men nu har jag läst ikapp alla era inlägg och stort grattis till er som plussat!
Jag är ju på försök nr 3 efter uttag av p-stav (försökte innan p-staven men efter att försökt i ett år så behövde jag pausa)
Förra månaden plussade jag, men fick senare ett minus 
Ikväll kom jag hem från jobbet vid 22:30, har bim om 5 dagar, fick någon känsla av att testa. Testade då med veckoindikator och jag är GRAVID!! :D hoppas det stannar kvar denna månad! 

Hej allesammans!! Har hållt lite avstånd till tråden för att inte ta upp all min tid på att försöka skaffa barn, men nu har jag läst ikapp alla era inlägg och stort grattis till er som plussat!
Jag är ju på försök nr 3 efter uttag av p-stav (försökte innan p-staven men efter att försökt i ett år så behövde jag pausa)
Förra månaden plussade jag, men fick senare ett minus 
Ikväll kom jag hem från jobbet vid 22:30, har bim om 5 dagar, fick någon känsla av att testa. Testade då med veckoindikator och jag är GRAVID!! :D hoppas det stannar kvar denna månad! 

Jag blir SÅ besviken på denna månaden, vad händer!? 
Det är så många minus... Och min känsla är inte speciellt bra den heller...
Har bim på Tisdag men temperaturen har inte gått upp ordentligt denna månaden tycker jag... Och hade inga direkt ägglossnings kramper som jag brukar ha heller
Jag hoppas verkligen att det blir måna julklappar i december!! 
Idag kom mensen- precis som väntat. Sörjer allt som inte blivit och hoppas fortfarande på mirakel i väntan på godkänd ivf-remiss.