BIM november 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Okej, tempen är ändå stabil även om den inte är lika högt som outliern för någon dag sedan. Ingen mens ännu och tog precis ett test med veckoindikator nu på kvällen, visade gravid 1-2 veckor (borde stämma då ägglossning var för runt 2 veckor sedan), nu får jag kanske tro på resultatet? 😅 är så himla rädd och nojjar och försöker hitta tecken på att jag INTE skulle va gravid, typ, ?vi borde köpt samma test som vi hade i veckan så jag hade kunnat jämföra linjer? eller ?borde de inte stå 2-3 veckor, gjorde det inte det när vi testa för första gången när vi blev gravida i februari? 🙃😅 min sambo är glad och jag ska försöka ta in resultatet, kommer ju bli ledsen oavsett om det skulle bli ett missfall. Så nu lägger jag in ett plus bredvid mitt namn nedan och håller alla tummar o tår!
Men vad störigt, frågetecknen ovan ska va citattecken 🙃
Mitt plus försvann tydligen i listan, lägger in det igen :)
Idag kom mensen- precis som väntat. Sörjer allt som inte blivit och hoppas fortfarande på mirakel i väntan på godkänd ivf-remiss.

Tog ett test idag bara ?för att?. Tempen har sjunkit de senaste dagarna, så ställt in mig på att mensen är på gång. Men eh.. visst är jag inte galen? Visst syns det ett till svagt streck?!
Det digitala sa ?Inte gravid?, men kanske för tidigt för det digitala ännu..
Såg att det blev rätt kasst ljus på första bilden. Tog en ny bild på samma test fast i dagsljus:
Såg att det blev rätt kasst ljus på första bilden. Tog en ny bild på samma test fast i dagsljus: