Måste bryta helt med min vän och det är dubbla känslor
Lång historia kort korta drag...
En av mina bästa vänner äter upp mig fullständigt. Hon ältar sänder mitt huvud om killar hon fått en crush på. Hon blir upp över öronen förälskad efter ett ons och viger gela sin vardag och varenda tanke åt detta.
Jag har försökt byta ämne sååå många gånger men hon är snart där igen och babblar på om nån kille. Hon är 37 år och har flera yngre killar på snap och hon tror att alla som svarar henne är kära i henne. Sen rasar hon om hon blir nobbad.
Hon ligger bokstavligt talat i fosterställning och gråter om en kille inte hört av sig under helgen.
Vi bor i en ganska liten stad och hon har rivit runt rejält och har fått ett ryckte som kar tokig. Många killar blockar henne för att hon knte slutar höra av sig på fyllan.
Nu sist satt hon uppe och vänta till 04.00 på att en kille skulle göra av sig för ett ligg. Allt detta är det enda som intresserar henne och nu efter 2 år har jag gett upp helt o hållet. Hon har tappat många vänner och de har brutit helt med henne. Nu har hon bara mig och ett par till kvar. N
Jag har varit tydlig med att jag inte orkar. Ändå hamnar hon konstant i detta galna ältande igen och igen. Hela hennes liv handlar om killar och utseende. Jag ser inget annat än att bara bryta med henne faktiskt. När jag säger vad hon tycker blir hon irriterad.
Vill igentligem bara bolla lite om någon varit i samma situation ?