Ruvardag 4, någon mer?
Gjorde insättning av ett 5 dagars embryo i torsdags och är nu på ruvardag 4. Inga symptom än så länge. Det är nu de tuffaste dagarna väntar. Någon mer i samma sits? :)
Gjorde insättning av ett 5 dagars embryo i torsdags och är nu på ruvardag 4. Inga symptom än så länge. Det är nu de tuffaste dagarna väntar. Någon mer i samma sits? :)
Hej!
Jag satte in en 5 dagars förra tisdagen, så RD 6 idag.
Jag har alla möjliga (milda) symptom! Främst lågmält illamående från och till (kaffe älskaren vill inte alltid ha kaffe) samt bröst som ömmar mer och mer
Men. Jag har varit med förr. En gång betydde detta att jag var gravid (men det gick inte vägen) och en gång var det negativt (fast jag hade inte så ömma bröst den gången, så gissa om jag övertolkat det nu!)
Så att eh. Medicinerna är verkligen inte schyssta, som ger samma symptom som det man längtar efter mest i världen ❤️
Har du ruvat tidigare? När är din testdag?
Hej!
Jag satte in en 5 dagars förra tisdagen, så RD 6 idag.
Jag har alla möjliga (milda) symptom! Främst lågmält illamående från och till (kaffe älskaren vill inte alltid ha kaffe) samt bröst som ömmar mer och mer
Men. Jag har varit med förr. En gång betydde detta att jag var gravid (men det gick inte vägen) och en gång var det negativt (fast jag hade inte så ömma bröst den gången, så gissa om jag övertolkat det nu!)
Så att eh. Medicinerna är verkligen inte schyssta, som ger samma symptom som det man längtar efter mest i världen ❤️
Har du ruvat tidigare? När är din testdag?
Hej! Jag gör min första IVF. De plockade 8 ägg i måndags, men bara 2 blev befruktade
Ska sätta in det ett av dem imorgon, men har redan börjat tappa hoppet.
Hej! Jag gör min första IVF. De plockade 8 ägg i måndags, men bara 2 blev befruktade

RD7 för mig idag. Tilltagande ömma bröst är mitt tydligaste symptom och jag tänker att visst borde väl inte bieffekterna a progesteronet öka? Jag har ju tagit de ända sedan 5dagar innan transfer... Eller kan hormonet liksom byggas upp och där med göra att symptom blir tydligare? (Jag veeeeet att folk säger att det är för tidigt för riktiga symptom. Men men.)
Har också varit väldigt trött idag, speciellt på eftermiddagen. Men helt ärligt. Det kan vara sviterna av ett bröllop i helgen 😂😂 Gick och la mig 3 och var sen klarvaken kl. 7. Tror inte jag sovit igen det.
Så ja. Dagens inlägg från en crazy-person. I'll be back!
*alltså, kan biverkningar av progesteron öka (inte "symptomen")
Man är ju hysterisk med att känna efter de här "huggen" eller "molande värk" som många känner. Fortfarande inga symptom för min del och idag är jag på ruvardag 5. Det här med att distrahera sig går inte bra här heller kan jag tala om, mååånga trådar hinner man ta sig igenom här på familjeliv. En vecka kvar för dig till testdag då!