• Anonym (Starkakänslor)

Väcker diskussioner på FL starka känslor hos dig?

Jag tycker man märker att det ofta är starka känslor och reaktioner i diskussioner på FL. Ibland nästan så att man själv blir påverkad av andra skribenters humör och känslosvall. Vad är det som gör att vissa reagerar så starkt på saker som skrivs anonymt på ett forum? För det är väl egentligen inget som påverkar en i ens dagliga liv i övrigt eller som bör göra det?

• Svar på tråden Väcker diskussioner på FL starka känslor hos dig?
  • Anonym (Lite)
    Anonym (V) skrev 2025-10-25 06:06:31 följande:

Upprörd vet jag inte. Men folk som inte kan bete sig som vuxna i rummet är tröttsamt. Barnsligt tjafs som inte tillför något.  Bra diskussioner tillför något. Tyvärr är det ytterst få av dessa på FL.

Om det nu är så dåligt.. varför fortsätter folk att hänga här?
  • Anonym (V)
    Anonym (Lite) skrev 2025-10-25 07:29:45 följande:
    Om det nu är så dåligt.. varför fortsätter folk att hänga här?
    Tänk vilken volym av människor som inte hänger här. De är mångfalt fler och använder sin tid till annat.
  • Anonym (Lite)
    Anonym (V) skrev 2025-10-25 07:51:40 följande:
    Tänk vilken volym av människor som inte hänger här. De är mångfalt fler och använder sin tid till annat.
    Jag tänkte mer på dom som tycker det är kasst, men som ändå hänger här.
  • Anonym (V)
    Anonym (Lite) skrev 2025-10-25 07:57:25 följande:
    Jag tänkte mer på dom som tycker det är kasst, men som ändå hänger här.
    Hänga och hänga. Sporadiska besök som förströelse kanske? De som verkligen hänger hör och skriver massor av inlägg, de måste ju tycka FL är fantastiskt. Varför?
  • Anonym (Starkakänslor)
    Anonym (Yam) skrev 2025-10-25 05:16:06 följande:

Ja, om debattörerna är korkade, inskränkta, kåtbockar eller troll. De tillför noll av värde i en diskussion och borde hållas nån annanstans där normalt folk slipper dem. 

Men sådana är ju bara att ignorera. Förstår inte varför man har ont av sådana i sitt eget liv, hemma på kammaren, när det är anonymt på internet, där det finns en hel del idioter.
  • Anonym (Starkakänslor)
    Anonym (V) skrev 2025-10-25 08:32:35 följande:
    Hänga och hänga. Sporadiska besök som förströelse kanske? De som verkligen hänger hör och skriver massor av inlägg, de måste ju tycka FL är fantastiskt. Varför?
    De har antagligen ofta inte så mycket annat att göra om dagarna.
  • Anonym (Starkakänslor)

Min TS väckte uppenbart känslor :) Hela tre tummar ned.

• Jimmy75
    Anonym (Starkakänslor) skrev 2025-10-25 09:54:48 följande:

Min TS väckte uppenbart känslor :) Hela tre tummar ned.

Snart får du ett inlägg där någon ifrågasätter varför du bryr sig om tummar 😄
  • Anonym (Starkakänslor)
    Jimmy75 skrev 2025-10-25 11:30:39 följande:
    Snart får du ett inlägg där någon ifrågasätter varför du bryr sig om tummar 😄
    Ja, det är ändå rätt förutsägbara reaktioner här på FL :)
  • Anonym (Starkakänslor)
    Anonym (1) skrev 2025-10-25 02:01:18 följande:

Varje gång jag läser här skriker jag in i en kudde. Blir så arg att jag skakar som en duracell kanin!!! 

Arrrrghhh

Kan tänka mig att det är så för en del. Eller att de blir så upprörda av något de läser att de tappar mat i golvet / slabbar på sig när de äter samtidigt eller stjälper ut kaffemuggen ;) 
Svar på tråden Väcker diskussioner på FL starka känslor hos dig?