BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Haha segt, känns som allt man gör är att väntar hela tiden!
Jag testar inte förrän BIM passerat tänker jag. Är på BIM -2 nu och känns redan som jag har mensvärk, så tänker att när julafton och juldagen passerat så blir det isåfall ett test.
Men är 100% inställd på mens, orkar inte börja hoppas... 😅
Grattis till alla som har plussat, så kul att se🥰 och till er som kämpar, känner med er. Tycker det känns extra tungt denna månad, jobbigt med högtider & besvikelse.
Jag har bim imorgon och är på äl+13 och har varit inställd på att det inte blev något denna månad (även om jag såklart gått och hoppats på världens bästa julklapp).
Eftersom min temp sjönk på Äl+11 & 12 så kände jag att allt är kört denna månad & unnade mig faktiskt två glas vin utspritt på många timmar igår kväll, men imorse hade tempen hoppat upp rejält! Min fundering nu är om det kan bero på två glas vin? Såklart får man ju upp förhoppningar nu?hade så hög temp när jag tidigare var gravid innan mf. Börjar även fundera om jag hade äl senare än vad NC har satt ut? Var inte glasklar höjning denna månad.
Imorgon lär jag ha mitt svar när mensen kommer, men man hinner ju tänka 1000 tankar innan det 😅
Äntligen är det min tur, jag är gravid!!! Vågar knappt tro att jag fått den bästa julklappen någonsin! Nu måste det bara stanna kvar ❤️🙏🏻 varit gravid en gång innan och fick mf i vecka 6 för 1,5 år sedan. Mått så otroligt dåligt sedan dess och inte plussat en ända gång, vi hade bestämt att söka hjälp om det inte blev något nu. Hoppas verkligen på detta & vill försöka njuta av att jag faktiskt är gravid just nu i alla fall?men tar inget förgivet.
är på BIM idag & min temp var fortsatt väldigt hög efter natten & det blev absolut inget vin igår 😂 jag började misstänka ngt och ist för mens fick jag rikliga flytningar idag. Tog två test nu mitt på dagen och det var två solklara plus! Haft lite molvärk & varit svullen de senaste dagarna också.
Det var en kemisk graviditet💔 Tredje inom sex månader. Hoppas 2026 är snällare mot oss allihopa❤️
Äntligen är det min tur, jag är gravid!!! Vågar knappt tro att jag fått den bästa julklappen någonsin! Nu måste det bara stanna kvar ❤️🙏🏻 varit gravid en gång innan och fick mf i vecka 6 för 1,5 år sedan. Mått så otroligt dåligt sedan dess och inte plussat en ända gång, vi hade bestämt att söka hjälp om det inte blev något nu. Hoppas verkligen på detta & vill försöka njuta av att jag faktiskt är gravid just nu i alla fall?men tar inget förgivet.
är på BIM idag & min temp var fortsatt väldigt hög efter natten & det blev absolut inget vin igår 😂 jag började misstänka ngt och ist för mens fick jag rikliga flytningar idag. Tog två test nu mitt på dagen och det var två solklara plus! Haft lite molvärk & varit svullen de senaste dagarna också.

1/12 - Ayla ➖
4/12 - Zozoi ➕️
4/12 - Anonym4042 ➖
5/12 - Filippa ➕️
5/12 - hejasommaren ➕️
6/12 - Anonym (Elen) ➖
7/12 - Lavi ➖
9/12 - Vallmo93 ➖
9/12 - Elly
12/12 - Tjej90sve
13/12 - Labella9 ➕️
13/12 - Anonyma
14/12 - Nemi
14/12 - Elisand ➖
15/12 - En som längtar ➖
16/12 - Otålig! ➖
16/12 - Isa94➖
16/12 - Anonym (F96)➖
17/12 - Juliflicka ➖
17/12 - Längtar innerlig
17/12 - Kattan93
17/12 - Anonym1 ➕️
17/12 - Msboso ➕
19/12 - Babysheep ➖️
19/12 - Anonym (Bönan)
20/12 - Mioio
20/12 - Bebo7890 ➖
20/12 - Virrpannan
23/12 - Jullan00
24/12 - Addy99
25/12 - Anonym (Nr4) ➕️
25/12 - Lovishumlan ➕
25/12 - Hejhejhej555
26/12 - Hemliganatta
28/12 - Grönbär
30/12 - Ayla
30/12 - Anonym (Elen)
30/12 Anonym4042
Åhh grattis!! Vad underbart att de va positivt!!
Fin julklapp du fick ❤️❤️