• Zozoi

BIM december 2025

Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.

Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan. 

Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️

• Svar på tråden BIM december 2025
  • Anonym (Elen)
    Addy99 skrev 2025-12-18 21:07:16 följande:

Är på ÄL+7 så är i den eviga väntan just nu :D

Men detta är vårt första försök efter uppehåll, så förväntar mig absolut noll.
    Vi hann försöka 5 gånger tror jag innan min partner blev allvarligt sjuk förra året. Så är redan inställd på att detta kommer ta tid! 

Hur går det för er andra? :)

Ja äl + 7 är tuff tid, iaf för mig för jag övertänker allt 😅
    Kommer du testa eller kommer du invänta mensen?

Jag själv väntar på att få ägglossning bekräftad och sen r det som du säger den eviga väntan 🤪
  • Anonym (längtar innerligt)

Bim +1, ingen mens. Har dock inte testat ännu pga vågar inte. Imorgon efter jobb kanske? Inga symtom mer än lös mage för typ fjärde dagen i rad och att det känns som att mensen är på gång (ont i ryggslutet). Tror jag är på väg att bli rejält sjuk för jag har haft sån huvudvärk idag, halsont när jag sväljer och håller på att tappa rösten. Nu ömmar kroppen och jag fryser. Litar med andra ord inte alls på min kropp eller några symtom just nu. 

• Jullan00

Äl+9 här. Jag ska ta och testa imorgon bitti. Har verkligen haft 0 symtom, dock så har jag typ känt symtom förut då jag inte har varit gravid😅 Så vi får se.. 

• Bebo7890

Jag är i den eviga väntan, har beräknad bim på lördag och valt att inte testa denna månad. De skapar sån stress men har inte haft några symtom så tror inte de blir något denna gång 😭 

Vad använder ni för termometer? Och i vilken app loggar ni den? 

jag har bara kört på tester hittils och vi täckte hela fönstret denna månad om inte mer? men hoppas på positivt nästa månad 

• CEO86
    CEO86 skrev 2025-12-18 06:16:43 följande:

BIM på lördag. Tog denna imorse, svagt som blev starkare efter tiden (10m istället för 5) köper ett digitalt idag.
    man blir ju knäpp 

Nu vågar man tro på det! 
  • Anonym (Elen)
    CEO86 skrev 2025-12-19 06:29:20 följande:

Nu vågar man tro på det! 
    Grattis ❤️❤️
  • Anonym (Elen)

Spännande ni som är i dagarna för att testa eller som testar i helgen, håller tummarna för er ❤️
    Själv fick jag min ägglossning bekräftad av temp nu, dock har jag inte lika stark och snabb stigning som förra månaden. Vet inte vad som varken är bra eller dåligt. 
    Jag går alltså in i den eviga väntan nu, men första gången på väldigt länge så känns det bra. Jag tror ändå jag kommer kunna slappna av i juldagarna och inte övertänka för mycket, då mensen kommer 30/12. Lugnet i mig nu är nog att jag börjar på behandling med letrozol nästa cykel så har det att se framemot att testa ❤️

• Babysheep

Jag har absolut inga symptom, varken gravidsymptom eller menssymptom.
    Vanligtvis får jag en finne på hakan innan mens, plus ömma bröst. Nu - ingenting.

• Anonym (Elen)
    Jullan00 skrev 2025-12-19 08:42:56 följande:

Testade imorse - negativt. Suck🙃

trist och jobbigt såklart 😔 meeen, hoppet lever kvar tills mensen dyker upp ❤️
Svar på tråden BIM december 2025