BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Jag tog ett tidigt test imorse på bim 9-11 men det var negativt såklart.
Jag tog ett tidigt test imorse på bim 9-11 men det var negativt såklart.

BIM på lördag. Tog denna imorse, svagt som blev starkare efter tiden (10m istället för 5) köper ett digitalt idag.
man blir ju knäpp
BIM på lördag. Tog denna imorse, svagt som blev starkare efter tiden (10m istället för 5) köper ett digitalt idag.
man blir ju knäpp
Finns det någon grupp för oss som testat positivt?
Tog nya test idag. Är äl+14. Blå är Testlagret och röda är RFSU tycker RFSU är så svagt jämfört med testlagret?

Om jag inte har fel så är testlagret känsligare😊
Tog nya test idag. Är äl+14. Blå är Testlagret och röda är RFSU tycker RFSU är så svagt jämfört med testlagret?

Grattis till er som plussat❤️
Hur går de för er andra? Vilka dagar är ni på? Några speciella symtom eller liknande?
Jag själv hoppas på att få bekräftad ägglossning imorgon, min temp har inte haft samma topp som förra månaden men jag hoppas de är tillräckligt och att jag har ägglossat.
Själv har det hänt lite grejer i min utredning och jag ska påbörja letrozol behandling när min mens kommer nästa gång. Känns skönt att testa något ustället för att bara vänta och försöka månad efter månad utan resultat.
Är det någon här som tar letrozol? Hur har ni mått eller svarat på behandlingen? ❤️
Jag har regelbunden ägglossning och ska ta det för att optimera ägglossningen mer för att förhoppningsvis få till en graviditet ❤️
Är på ÄL+7 så är i den eviga väntan just nu :D
Men detta är vårt första försök efter uppehåll, så förväntar mig absolut noll.
Vi hann försöka 5 gånger tror jag innan min partner blev allvarligt sjuk förra året. Så är redan inställd på att detta kommer ta tid!
Hur går det för er andra? :)