• Anonym (ASS)

Analsex utan förberedelse

Jag har haft analsex med mina senaste flickvänner och har även det med min nuvarande flickvän.

Det som skiljer åt är att mina tidigare partners har behövt en längre tid att mjuka upp, förbereda och vara redo.

Min nuvarande vill att jag tar henne direkt utan någon förberedelse.

Vågar jag det? Kommer hon bli skadad?

• Svar på tråden Analsex utan förberedelse
  • Anonym (Cl)

Vad menas med förberedelse? Jag vill duscha innan och gärna ha varit på toa en lagom stund innan, men mer än så vet jag inte vad som behövs (förutom ett skönt och bra glidmedel).

Kör på! 

• Anonym (Jodå)
    Anonym (ASS) skrev 2025-11-29 20:50:34 följande:
    Har du erfarenheter?

Jag är inte ute efter att vara cool utan göra något som vi båda vill och njuter av. Det ska vara en fin stund, inget annat.
    Det är en häftig känsla enligt mig. Jag förutsätter också att båda njuter av det.
  • Anonym (ASS)
    Anonym (Cl) skrev 2025-11-29 20:52:19 följande:

Vad menas med förberedelse? Jag vill duscha innan och gärna ha varit på toa en lagom stund innan, men mer än så vet jag inte vad som behövs (förutom ett skönt och bra glidmedel).

Kör på! 

Bra beskrivning tack.

Hon säger att hon föredrar utan glidmedel. Det klart att jag litar på det hon säger men jag är orolig att något ska gå fel och hon ska blir skadad.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (Ewa) skrev 2025-11-29 20:36:40 följande:

sex med någon som inte är förberedd kallas våldtäkt!!!

Nej Ewa sex utan samtycke är våldtäkt. Analsex utan förberedelser innebär att man inte mjukar upp analen med fingrar, leksak eller tunga innan penetrationen. Det förekommer att detta sker på mottagarens initiativ, det har jag själv varit med om.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (69"-man) skrev 2025-11-29 20:59:59 följande:
    Nej Ewa sex utan samtycke är våldtäkt. Analsex utan förberedelser innebär att man inte mjukar upp analen med fingrar, leksak eller tunga innan penetrationen. Det förekommer att detta sker på mottagarens initiativ, det har jag själv varit med om.
    Ewa är lite dramatiskt lagd
  • Anonym (Viola)

Vad jag förstått så riskerar man skador med avföringsinkontinens som följd om man har analsex utan förberedelser. 

• Anonym (Cl)

Du skojar va?

Anonym (Ewa) skrev 2025-11-29 21:01:40 följande:
    haga mannens offer var inte förberedda inte de flesta andra offer heller
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (f) skrev 2025-11-29 20:41:30 följande:

Nej,var inte så dum att du riskerar att skada henne + myyyyycket glid

Det hänger förstås på personligheten. Har mottagaren (tjejen i detta fall) självskade beteende, då ska man förstås vara försiktig. Min fru däremot kan när hon är riktigt uppdaterad bara kliva av så att jag åker ur fattar och så styr hon in den där bak och glider sakta ner. Vid andra tillfällen när vi går på analt tidigare under sexet så behöver vi ta det mycket mer lugnt. Jag litar till 100% på min fru och vi har inga problem med att avbryta vad vi än har för sex om det inte känns bra på något sätt.
Svar på tråden Analsex utan förberedelse