• Anonym (ASS)

Analsex utan förberedelse

Jag har haft analsex med mina senaste flickvänner och har även det med min nuvarande flickvän.

Det som skiljer åt är att mina tidigare partners har behövt en längre tid att mjuka upp, förbereda och vara redo.

Min nuvarande vill att jag tar henne direkt utan någon förberedelse.

Vågar jag det? Kommer hon bli skadad?

• Svar på tråden Analsex utan förberedelse
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bing Knotte)

Det låter som att du har träffat en tjej som använt baken vääääldigt mycket och vet precis hur hon styr sin muskulatur. Grattis. 

• Anonym (Cl)
    Anonym (Viola) skrev 2025-11-29 21:02:42 följande:

Vad jag förstått så riskerar man skador med avföringsinkontinens som följd om man har analsex utan förberedelser. 

Man kan ju ta det lugnt. Om dom båda kommunicerar vad som känns skönt så är det, enligt min egen erfarenhet, inga problem. Jag älskar analsex och behöver inte ?mjukas? upp innan, men det är ju inte samma sak som att han bara kan köra in den hårt. Musklerna behöver några sekunder att slappna av innan dom är välkomnande. 
  • Anonym (Cl)
    Anonym (Ewa) skrev 2025-11-29 21:07:31 följande:
    var de förberedda? var det våldtäkt?
    Att vara förberedd och ge samtycke är ju långt ifrån samma sak!?
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (Ewa) skrev 2025-11-29 21:01:40 följande:
    haga mannens offer var inte förberedda inte de flesta andra offer heller
    Nä men hans offer gav aldrig något samtycke heller, vilket TS partner uppenbarligen gör.
    Men du sov tydligen under alla svenskalektione under tonåren. Det är så att ord kan ha olika betydelseer eller mening beroende på sammanhang. Om du läser TS så är det den mottagande parten som vill ha analsex utan förbereder, vilket då underförstått innebär att hon innan har gett samtycke till analsex.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (ASS)
    Anonym (Ewa) skrev 2025-11-29 21:07:31 följande:
    var de förberedda? var det våldtäkt?
    Ewa, hur är det?

Har du hemska erfarenheter?

Vi har en tydlig, ärligt och öppen kommunikation mellan varandra och det är inget annat än något som vi både vill.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Analsex utan förberedelse