• Anonym (ASS)

Analsex utan förberedelse

Jag har haft analsex med mina senaste flickvänner och har även det med min nuvarande flickvän.

Det som skiljer åt är att mina tidigare partners har behövt en längre tid att mjuka upp, förbereda och vara redo.

Min nuvarande vill att jag tar henne direkt utan någon förberedelse.

Vågar jag det? Kommer hon bli skadad?

• Svar på tråden Analsex utan förberedelse
  • Tobben

Hagamannen med flera kan av Ewa här lära att om de bara tillfångatar offren i god tid och berättar vad som kommer att ske så att offren kan förbereda sig, då är det inte våldtäkt.

• Anonym (Van)
    Anonym (Ewa) skrev 2025-11-29 23:54:56 följande:
    var de förberedda? var det våldtäkt?
    Du svarade inte på min fråga, Ewa.
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (Ewa) skrev 2025-11-29 21:42:05 följande:
    dumt att erkänna att hela din debatt runda varit i onödan och att du eldat upp dig över saker som ingen har sagt eller alla är överens om
    är man oförberedd så kan man inte ge samtycke
    jag har aldrignämnt det fysiska läget
    Nä vi har alla fattat att du saknar någon egentlig förmåga till läsförståelse och att du bara trollar. Men det är skönt att anonymt få trycka ner en rövhatt i skorna någon gång då och då på. Även om det bara är på internet och lite på lotsas.
  • EnAnonumius
    Allan 1 skrev 2025-11-30 00:09:56 följande:

Gör man rätt blir man blir man inte skadad. 
    Har haft analsex i över 25 år. Mitt ex behövde aldrig någon större förberedelse, och älskade analsex. 

Det är riktigt? Att gör man rätt så blir man inte skadad.

Det som man ska komma ihåg är att vad som är rätt  för person A, måste inte alls vara rätt för person B.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    EnAnonumius skrev 2025-11-30 13:24:40 följande:
    Det är riktigt? Att gör man rätt så blir man inte skadad.

Det som man ska komma ihåg är att vad som är rätt  för person A, måste inte alls vara rätt för person B.
    Vet inte varför det blev ett frågetecken när jag hade gjort tre punkter på först meningen.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Dirtyminded

Jag tror inte dbehöver vara speciellt orolig TS.

Det låter som att damen i fråga vet vad hon vill ha och vad hon gillar! 

Sen ska man naturligtvis inte blunda för att alla har olika teknik, fysik, etc så vad som kan ha vart nice för henne med ditigare partners kanske inte funkar rakt av mellan er.

Men förhoppningsvis blir det väl inte en egångsgrej så det skadar ju inte att vara en smula lyhörd första gången. Tungan ute

• Dirtyminded
    Anonym (Ewa) skrev 2025-11-29 23:54:56 följande:
    var de förberedda? var det våldtäkt?
    När Hagamannen väl kom så långt som att det var dags för samlag kan man nog dessvärre nästan sluta sig till att hans offer insett vad som var påväg att hända och således, tyvärr, kan anses varit mentalt förberedda. 

Efter det, såvitt jag minns, i princip uteslutande rörde sig om överfallsvåldtäkter så har jag svårt att tänka mig att hans offer var fysiskt förberedda i den meningen att de var nyduschade, etc.

Var det våldtäkt? Utan någon som helst tvekan.

Har dock en smula svårt att se hur referensen till Hagamannen är relevant till TS fråga? Han utrycker ju inget annat än omtanke för sin partner?
  • Anonym (Theo)

Hon har uppenbarligen koll på läget. Så oroa dig inte.

Min sambo förbereder sig inte heller, när hon får feeling så kör vi bara. Alltid på hennes initiativ och utan glidmedel. Efter några minuter där hon får styra så ger hon mig klartecken att det är fritt fram att köra på i valfritt tempo. 

Svar på tråden Analsex utan förberedelse