• Anonym (ASS)

Analsex utan förberedelse

Jag har haft analsex med mina senaste flickvänner och har även det med min nuvarande flickvän.

Det som skiljer åt är att mina tidigare partners har behövt en längre tid att mjuka upp, förbereda och vara redo.

Min nuvarande vill att jag tar henne direkt utan någon förberedelse.

Vågar jag det? Kommer hon bli skadad?

• Svar på tråden Analsex utan förberedelse
  • Anonym (Jonna98)
    Man 78 skrev 2026-01-05 18:34:51 följande:
    Hur kommer det sig att ni har mer analt? Känns bättre helt enkelt?
    Ja, jag tycker det. Har alltid fått starkare orgasm av analsex. I början hade jag svårt att komma av analt men när jag väl gjorde det så var det intensivt. Nu kommer jag både lättare och hårdare av analt. Behöver inte ens stimulera klitoris samtidigt vilket jag alltid var tvungen till förut. Och sen tycker han det är kul förstås. Men jag tror det är en vanesak.
  • Man 78
    Anonym (Jonna98) skrev 2026-01-05 18:39:42 följande:
    Ja, jag tycker det. Har alltid fått starkare orgasm av analsex. I början hade jag svårt att komma av analt men när jag väl gjorde det så var det intensivt. Nu kommer jag både lättare och hårdare av analt. Behöver inte ens stimulera klitoris samtidigt vilket jag alltid var tvungen till förut. Och sen tycker han det är kul förstås. Men jag tror det är en vanesak.
    Intressant, har iof hört fler säga att de orgasmer man får av analt är kraftigare än vaginala så du är nog inte ensam. Som du säger handlar det nog också mycket om vana och träning. 
  • Anonym (.)
    Anonym (Jonna98) skrev 2026-01-05 18:39:42 följande:
    Varför har ni då inte bara analt och aldrig vaginalt?
  • Anonym (Jonna98)
    Anonym (.) skrev 2026-01-05 18:49:52 följande:
    Varför har ni då inte bara analt och aldrig vaginalt?
    Ibland är det kul att variera. Ibland kan man också bli lite öm och då behöver man vila ett tag och då kan det hända att man kör vaginalt så länge i någon dag eller två. Men ja, jag skulle säga att det är nog 95% analt nu. 
  • Anonym (.)
    Anonym (Jonna98) skrev 2026-01-05 18:52:40 följande:
    Ibland är det kul att variera. Ibland kan man också bli lite öm och då behöver man vila ett tag och då kan det hända att man kör vaginalt så länge i någon dag eller två. Men ja, jag skulle säga att det är nog 95% analt nu. 
    Men om ni kör bara vaginalt i ett par dagar det är inte så skönt tycker ni menar du?
  • Anonym (Jonna98)
    Anonym (.) skrev 2026-01-05 18:58:32 följande:
    Men om ni kör bara vaginalt i ett par dagar det är inte så skönt tycker ni menar du?
    Jo men det är väl skönt och mysigt också, men inte samma sak tycker jag.
  • philly
    Anonym (Jonna98) skrev 2026-01-05 18:29:49 följande:

Det är väldigt individuellt tror jag. Generellt skulle jag säga att huvudregeln är att alltid vara försiktig men är man erfaren och ber om det själv så kan det absolut funka. Jag har mer analsex än vaginalt sex med min pojkvän och jag behöver inte värma upp alls. Men lite glidmedel behövs ju oftast. 

Jo jag tror också att det kan vara indviduellt. Med min nuvarande har vi alltid glidmedel både när vi kör vaginalt och analt. Med ett par tidigare tjejer behövde vi inte glidmedel ens till analsex. Jag kan tänka mig att skillnaden mellan vaginalt och analt kanske blir större för tjejen, att det är större skillnad på att bli uppfylld vaginalt jämfört med analt. För mig som kille tycker jag inte det är så stor skillnad. Det behövs mycket glidmedel och uppvärmning för att det ska gå att få in den i analen och just inträngadet känns trängre, men själva knullandet känns inte så stor skillnad, båda känns ju trångt och skönt.
  • Anonym (LottaMarie)
    Anonym (Jonna98) skrev 2026-01-05 18:29:49 följande:

Det är väldigt individuellt tror jag. Generellt skulle jag säga att huvudregeln är att alltid vara försiktig men är man erfaren och ber om det själv så kan det absolut funka. Jag har mer analsex än vaginalt sex med min pojkvän och jag behöver inte värma upp alls. Men lite glidmedel behövs ju oftast. 

Samma här. Har också mest analsex så har vant mig, men helst lite glidmedel. I början var det omöjligt verkligen 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (LottaMarie)
    Anonym (Audi A6) skrev 2026-01-07 01:06:03 följande:
    Härlig du är Lotta som tar den i rumpan.
    Haha, det är säkert många killars dröm. Men jag gör det av rent egoistiska skäl måste jag säga!
  • Vilman

Har analsex utan förberedelse, lite glid så funkar det! Hat det ofta, så det kan ha med att jag är van! Det kanske fin flickvän också är 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (LottaMarie)
    Anonym (Ass man) skrev 2026-01-07 13:19:54 följande:

Nej kör hårt.
    De kan blöda och få ont i rumpan i några dagar men det är väl skönt för ego.

I värsta fall om du är verkligen hårdhänt kan de hamna på sjukhus och får ha blöjor ett tag.

Vilken omogen idiotkommentar. Tips: Har man inget vettigt att tillföra en diskussion så är man tyst. 
  • Vilman

Använd lite glid så kommer det nog gå bra, har ofta analsex utan förberedelse 

• Anonym (Audi A6)
    Anonym (LottaMarie) skrev 2026-01-07 08:52:57 följande:
    Haha, det är säkert många killars dröm. Men jag gör det av rent egoistiska skäl måste jag säga!
    LottaMarie, det är du som är många killars dröm.
    Tänk alla killar som drömmer om A6, men som inte får det.
    Mängder och jag tror mörkertalet är stort.
Svar på tråden Analsex utan förberedelse